Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MENOPUR

27.10.2006 |

Kysymys MENOPURista. Ne jotka on käyttäneet IVF hoidossa kyseistä lääkettä, paljonko teillä suunnilleen kului hoidon aikana? Nehän tulee ampulleina ja mulla oli reseptinä 30 ampullia. Otanko kaikki kerralla vai miten ois järkevintä. Ei kait sitä muuten tässä pähkäilis mutta kun hinta oli 501¿ niin hieman hirvittää jos jääkin useampi ampulli käyttämättä......Kiitos etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle annettu mitään väliultra aikaa tai mitään aikataulua et kui paljo laitat ennen munasolu ultraa?

Mä hain aina lisää kun eivät riittäneetkään.. Meil meni menopur kuuriin 4euroa vaille 1000e (siihen ku lasketaan luget ja clomitkin, joita käytin)

Miltei 4vkoa muniksia kasvatettiin ja sit saatiin 7 kasaan joista 5 hedelmöitty joista 1 siirrettiin ja josta ei vauvaa nyt sit tullukkaa vaa menkat...

Onneks on e 4 siel pakkases, muuten vois alkaa kirveleen toi rahan meno...

Vierailija
2/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan ja kiitos vastauksesta. Onhan niitä väliaikaultria se kaks. Tän kuun viimenen päivä ois se nolla ultra ja seuraavalla viikolla ois ne kaks seuranta ultraa. Ilmeisesti menopurilla tulee vähemmän muniksia kuin esim. Gonal-F:llä. Ei kauheesti oo vertailutietoa lääkkeistä kun tämä on meidän toinen IVF ja ekalla kerralla lääkkeenä oli siis Gonali. Apteekissa vaan meinasivat että tulee halvemmaksi kun ottaa isommassa erässä ja jos sulla meni ne kaikki niin taitaa olla järkevää ottaa kaikki kerralla. Eiköhän sitä viikolla 45 olla taas pikkusen viisaampia ja tähtäimessä viikolle 46 punktio.

Tsemppiä sulle tuleviin PASseihin, jospa sieltä pakkasukko tarrais kiinni bdbdbd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Trust!

Toivottavasti luet tätä palstaa ja huomaat kysymykseni.

Sinulla oli lääkkeinä ekaksi Gonal-f kynä ja toiseen hoitokertaaan lääkäri määräsi menopur lääkkeen. Minulla on myös nyt tähän toiseen hoitokertaan tulossa menopur piikitys Gonal-f:n tilalle. Lääkäri vaihtoi lääkkeen siksi koska tällä lääkkeellä saa muniksia enempi ja myös ikä vaikutti siihen että lääke vaihdettiin. Minulla on ikää jo 39 vuotta. Kävikö teillä näin että saitte paremman tuloksen tällä lääkkeellä? Epäilit itse viestissäsi että tulee vähempi muniksia.

Vierailija
4/5 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Menopurit käytössä. Otin kerralla sen 30 ampullia (75iu yhdessä) ja sitä on tarvittu jo toinenkin samanlainen satsi. Maanantaina nähdään, riittävätkö nekään. Mulla nimittäin menee nyt 375iu päiväannoksena. Puregonilla oli sama annostus.

Munissaaliista vielä. Mulla näytästäs, että munissaalis on entistäkin pienempi. Koskaan ei oo 10 enempää tullutkaan. Tarkoituksena mun mielestä oli, että ne ois parempilaatuisia tai jotain.

Vierailija
5/5 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 29 ampullia ja pistin 13 päivää. Muniksia saatiin 18 joista 13 hedelmöittyi.

Tsemppiä!