Tinder kirjoittelu
"Mitäs sun viikonloppuun" "mitäs sun perjaintai-iltaan"
Kommentit (10)
Naisten aloitukset ovat olleet tasoa: "Moi", *Käden heilautus*-emoji, jos edes vaivautuvat aloitusta tekemään.
Aika kujalla pitää olla, jos odottaa jotain hienompaa aloitusta.
Tai sitten asialliseen viestiin ei koskaan edes vastata, vaikka on mätsätty. Omituista, mutta nämä ihmiset taitavat olla pelkkää huomiota hakemassa, eikä muuta.
Pakko sietää small talkia pesän takia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten aloitukset ovat olleet tasoa: "Moi", *Käden heilautus*-emoji, jos edes vaivautuvat aloitusta tekemään.
Sama kokemus.
Se on naisten helppo kritisoida miesten aloituksia kun eivät itse edes pysty parempaan :D
Naiset ne jaksaa aina valittaa ja sitten itse eivät saa kuitenkaan koskaan moi:ta kummempaa kirjallisuutta tuotetuksi sinne.
Jostainhan se keskustelu on aloitettava, jos yleesnä aikoo jotain sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Moi-miehet ovat myös hyvin, hyvin tuttu ilmiö.
Olen nainen ja jos keskustelunaloitus on pelkkä moi, niin en jaksa edes vastata. Se kertoo heti, että sosiaaliset taidot on sillä tasolla, ettei kannata vaivautua.
Itse jos avaan keskustelua, niin koitan keksiä jotain järkevää aihetta, johon voi vastata muutakin kun sen pelkän moin. Saatan heittää myös jotain typerää läppää. Vastaukset voi silti olla tasoa hehe ja itkunauruhymiö. Se siitä keskustelunaloituksesta siis.
Mun mielestä tuommoinen kuulumisten kysely on jo ihan ok avaus. Siihen voi sentään vastata muutakin kun sen pelkän moin.
Mitä sitten? Ihan asiallisia kysymyksiä mielestäni.