Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä käynyt terapiassa?

Vierailija
27.10.2006 |

Kävin ekaa kertaa tänään ja oli aivan mielettömän raskasta! Onko se aina tollaista? Koko päivä pilalla!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikol jopa 3 kertaa, kun vaikea tilanne. Kyllä siellä käsitellään raskaita asioita mut mun mielestä kyllä jälkeenpäin helpottunut olo.

Vierailija
2/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, se oli raskasta. en ensin tajunnut kuinka vaikeaksi asiaksi sen koin, kunnes " unohdin" toistamiseen tapaamisemme terrapeutin kanssa.. freudilainen lipsahdus vissiin!

ajan mittaan tietty helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en muista mitä olen tehnyt loppuiltana, kun olen henkisesti niin tyhjä, mutta ei se päivä pilalla ole.

Vierailija
4/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä setvin lapsuudenaikaisia asioita. En voisi uskoa, että vanhat asiat näin vaikuttaa!

T:ap

Vierailija
5/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme käyneet sellaista ns. tikapuu-menetelmää jossa käydään läpi kaikki lapsuudesta nykypäivään. Jotenkin kuitenkin jutut luistavat muualle ja alan kertoa jostain muusta.

Olen kokenut itse terapiakäynnit mukavina.

Vierailija
6/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis käydä läpi omaa äiti-suhdetta, isän alkoholismi, omat ahdistukset jne.

Vierailija
7/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mä en ota käsittelyyn asiaa, jota en olisi jo valmiiksi jonkun verran pureskellut. Täytyy nyt sanoa, että mitään aivan järkyttäviä asioita elämässäni ei ole tapahtunut.

Vierailija
8/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut kovinkaan raskaaksi, vaikka psykologi sanoikin ettei pidä pelästyä mahdollisia terapiaistunnon jälkeisiä raivokohtauksia. Ovat kuulema hyvä merkki, koska osoittavat sen, että terapia toimii. Psykologini oli aivan ihana ihminen, joka tavallaan pehmensi sitä paranemisprosessia ts en saanut juurikaan niitä raivareita.

Vierailija
9/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänä vanhempien väkivaltaisuus ym. Minulla on ollut koko ajan paha olla ilman mitään näkyvää syytä ja siksi hain apua.

Ihmetyttää, että en ole näistä vuosiin puhunut kenellekkään ja nyt olen itkee tihuuttanut koko illan kuin pieni lapsi. En voi mennä sinne uudelleen jos tää on tätä! Ahdistaa!!

Vierailija
10/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon useamman vuoden käynny, noin kolmen viikon välein. Tällä tavoin pysyn järjissäni, lapset ja mies kestävät minua paremmin...

Vierailija
11/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ainakin osaa kysyä hyviä kysymyksiä!

T: AP

Vierailija
12/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasta on hyötyä, kun tunteet tulevat pintaan.

Juttele asiasta myös terapeutin kanssa!!

Vierailija
13/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt sisälläni näitä niin kauan, että tarve kertoa kaikki heti jollekkin on ihan suunnaton! Ymmärrän, että jatko on välttämätöntä, mutta tuntuu niin pirun pahalta!

T: Ap