Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko muistoja hävittää?

Vierailija
02.09.2022 |

Tämä ei välttämättä ole täysin oikea paikka mut kirjoitan nyt silti tänne, koska haluan yrittää auttaa itseäni, joten kysyn eri ihmisiltä apua. Olen tehnyt nuorena asioita, jotka vaivaavat mieltäni 24/7. Muistot häiritsevät minua liikaa. En pysty tekemään mitään kunnolla. Asioita mitä on tehnyt ei voi peruuttaa, tiedän sen. Siitä huolimatta oloni on jatkuvasti niin kurja, että menetän elämän halun kokonaan.

Ihmiset neuvovat puhumaan, antamaan itselleen anteeksi ja vastaavaa. Mitä jos näitä kaikkia on tehty pitkää ja ne eivät ole auttaneet ollenkaan?

Kysymykseni ja asiani teille, on se, että onko mahdollista saada jotain tiettyjä asioita/muistoja kokonaan pois? Olen valmis uhraamaan terveyttäni siihen, että saan elää rauhassa, enkä tee mitään tyhmää itselleni. Jos olisi vaikka mahdollisuus ottaa pilleri, joka tuhoisia muistiani niin, että menettäisin pahat muistoni ja muita muistoja, se olisi pieni hinta siitä, että saisin elää rauhassa

Kuulen myös sitä, että omat pahat teot vaivaavat mieltä sen takia, että niitä ei toistaisi. Eli käännetään asia ns. hyväksi opiksi. En kuitenkaan halua pitää näitä tekoja/muistoja mielessä, koska pystyisin elämään paljon paremmin tietämättä näitä asioita.

Jos kaverinne aikoisi tappaa itsensä, jos ei saa asioita mielestään pois ja puhuminen läheisille ja terapiassa käyminen EI olisi mahdollista, miten neuvoisitte?

Kiitos kaikille, jotka lukivat/vastasivat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi elämä. Tarkoitus on pysyä hengissä ja pää seijareilla vaikka asiat ovat tapahtuneet. Minä en voi olla vapahtaja kenellekkään. Aina eteenpäin suunta -  mahdollisimman hyvällä tavalla.

Vierailija
2/4 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä addiktoitua liikuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMDR, hypnoosi tai neurofeedback

Vierailija
4/4 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Rekall- tai Lacuna-yhtiöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi