Oletko viimeisen viiden vuoden aikana ollut niin tolkuttomassa kännissä, että olisit saanut hävetä myöhemmin käytöstäsi?
Kommentit (14)
Ja päätin, että sai olla vika kerta. Oli nimittäin niin kauhea morkkis. Eikä vieläkään helpota :-(
Pomoni täytti 50 v ja kun tuli kotiin lähdön aika minä olin menossa vanhaan kotiin, unohdin vaan, että olin muuttanut sieltä jo 7 v sitten pois ja se talo on ihan toisella puolella kaupunkia. Siitä sit kamala tappelu miehen kanssa, kun en ollut meinannut antaa periksi etten asu siellä..
Mutta onneksi parina oma mies ja nyt tulos tuolla syö iltavelliä.
Onneks ei jaksa hävetä tekemisiään, niitä ois iso liuta xD
mutta en ole koskaan tehnyt kännipäissäni mitään typerää hävettävää,
hiukan ollaan kyllä naureskeltu, mutten häpeä mitään!!!
Ei ole tapana, jostain syystä en tee kännissä sen tyhmempiä kuin normaalistikaan (ehkä se kertoo siitä, että teen tyhmyyksiä tavallisestikin :) )
Ärsyttää ne kaverit, jotka ei hallitse juomistaan vaikka tietävät tekevänsä idioottimaisuuksia kännissä. Sitten ruikutetaan seuraavana päivänä, kun tuli taas tehtyä sitä ja tätä, vois ehkä jättää juomatta...
Muisti meni täysin ja kyllä hävettää vieläkin. En edes tiedä mitä tein..!
Oltiinko nelosen kanssa samoissa bileissä? ;)
miehen pomoa päälaelle ( on kalju) ja kehumaan kuin hyvä pomo on.
oli hirvee morkkis. ja joka biletyskerta tuli sille jätkälle ruikutettua eikä se takas mua ottanut. vieläkin hävettää olin niin tyhmä. hävettää suunnattomasti aina silloin tällöin tavata sitä exää. katson aina toiseen suuntaan kun tapaamme.
ehkä siksi jatkoin hänen " ahdisteluaan" aina niin uskollisesti sillä tiesin hänen ystävänsä kautta että hän oli yhä kiinnostunut mutta eipä siinä tosiaan mitään edistystä tapahtunut. päinvastoin.
ja on niitä kaikenlaisia muutakin mokia. voi sitä nuoruutta.
Monta kertaa myös yhtä kännissä enkä ole edes hävennyt mitään.
Mies oli minun mielestäni liian kännissä (itse en tietenkään ollut)
ps. esikoiseni on kohta viisi vuotta, että siinä ainakin yksi syy tolkuttomuuden vähenemiseen :)
Tanssilattialla väkeä kymmenkunta ihmistä ja minä vien lattiasta 2/3 tanssillani... Muutakin tuli tehtyä mutta en halua muistella!
olemme tapailleet sen jälkeenkin. :)