Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa tossa uudessa Game of Throne sarjassa kun se päähenkilö Daemon castattiin rumaksi :/

Vierailija
02.09.2022 |

Kun nyt vertaa esim. Robb Starkiin tai Jon Snowiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Smith ei ole ruma 😯

Vierailija
2/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kerta kaikkiaan kummallisen näköinen se näyttelijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Entä oliko sulla jotain moitittavaa itse roolisuorituksessa? Minun mielestäni näyttelijä onnistui siinä hyvin. Ihan sama, millainen on näyttelijän ulkonäkö. Kunhan saa sen hahmon eläväksi.

Vierailija
4/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Smith ei ole ruma mutta myönnettäköön että hän ei ole samalla tapaa nätti kuin Richard Madden tai Kit Harington.

Vierailija
5/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan jotenkin kylmiä väreitä tuon tyypin ulkonäöstä. Olisi edes taviksen näköinen, mutta kun on tuollainen karmiva viutilonaama. Oikein pahiksen perikuva.

Vierailija
6/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää persulta.

Vierailija
7/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan jotenkin kylmiä väreitä tuon tyypin ulkonäöstä. Olisi edes taviksen näköinen, mutta kun on tuollainen karmiva viutilonaama. Oikein pahiksen perikuva.

Dr Whona hän sopi oikein hyvin hyviksen perikuvaksi. Hänellä on pilkettä silmässä.

Vierailija
8/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Entä oliko sulla jotain moitittavaa itse roolisuorituksessa? Minun mielestäni näyttelijä onnistui siinä hyvin. Ihan sama, millainen on näyttelijän ulkonäkö. Kunhan saa sen hahmon eläväksi.

Joo, jos ei ole käsikirjoituksessa ollut erityisesti komea mies, niin ei sitä tarvitse näyttelijänkään komea olla. Itse asiassa toivon että niin miehistä kuin naisistakin olisi enemmän tavallisen näköisiä ihmisiä myös sarjoissa ja elokuvissa. Se on joteknin kummallista, että ne on usein kuin jotain eri ihmisrotua, ei ylipainoisia missään, kaikki komeita ja kauniita yms.

Vierailija
9/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä on oikeassa elämässä yli 5 cm pidempi kuin Robb Starkin näyttelijä ja 10cm pidempi kuin Jon Snowin näyttelijä eli livenä kyllä naisten mielipiteet kääntyisivät päälaelleen.

Vierailija
10/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä on oikeassa elämässä yli 5 cm pidempi kuin Robb Starkin näyttelijä ja 10cm pidempi kuin Jon Snowin näyttelijä eli livenä kyllä naisten mielipiteet kääntyisivät päälaelleen.

Entinen jalkapalloilija.

Vierailija
11/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos ei ole käsikirjoituksessa ollut erityisesti komea mies, niin ei sitä tarvitse näyttelijänkään komea olla. Itse asiassa toivon että niin miehistä kuin naisistakin olisi enemmän tavallisen näköisiä ihmisiä myös sarjoissa ja elokuvissa. Se on joteknin kummallista, että ne on usein kuin jotain eri ihmisrotua, ei ylipainoisia missään, kaikki komeita ja kauniita yms.

House of the Dragon on tosiaan siitä silmiinpistävä että näyttelijät ovat enemmän taviksen näköisiä kuin filmitähtiä. Se että on tavis ei tee kenestäkään rumaa. GoT:ssa melkein kaikki pääosanäyttelijät oli jotain miesmalleja tai kauniita naisia, esim. just Robb ja Jon, Sansa, Cersei ja Jaime

Vierailija
12/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä pituudella ei useimmille ole mitään merkitystä. (tosin luulen että Suomessa on vähän useammalle kuin monessa muussa maassa, sen perusteella mitä olen kahdessa muussa maassa itse asunut ja naisten miesihanteista kuullut). Joku Tom Hardykin on 172 cm pätkä mutta monet huippumallitkin kuolaa sitä julkisesti.

Vierailija
13/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että castaamiseen on ehkä osittain vaikuttanut se, että Targaryenit olivat sisäsiittoisia. Ei semmoisesta sukupuusta tule kauniita yksilöitä. Matt Smith on muissa rooleissa ollut viehättävämmän näköinen eli tässä roolissa hänestä on tarkoituksella tehty rujomman näköinen. Hyvin vetää roolin eikä ulkonäöllä ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
14/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juuri hahmonsa näköinen. Hyvin castattu.

Vierailija
15/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

House of the Dragon on tosiaan siitä silmiinpistävä että näyttelijät ovat enemmän taviksen näköisiä kuin filmitähtiä. Se että on tavis ei tee kenestäkään rumaa. GoT:ssa melkein kaikki pääosanäyttelijät oli jotain miesmalleja tai kauniita naisia, esim. just Robb ja Jon, Sansa, Cersei ja Jaime

En ole itse tuota vielä katsonut kun ei ole sitä suoratoistopalvelua, mutta tämä ehkä ratkaisi että otan HBOn ja katson :) (Ainoa genre missä yleensä on tavallisen näköisiä muuten on pohjoismaiset ja joskus brittiläiset poliisi/dekkarisarjat)

Vierailija
16/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allicent on kyllä 👉👌 näköinen. 😎

M40

Vierailija
17/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viutilonaama :D  Joku amerikkalainen sanoi Smithiä "pencilin" näköiseksi. Ihan hauska sekin.

Vierailija
18/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oikeasti RUMA, ei edes tavis.

Vierailija
19/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matt Smith ei ole ruma 😯

Kyllä on.

Vierailija
20/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä pituudella ei useimmille ole mitään merkitystä. (tosin luulen että Suomessa on vähän useammalle kuin monessa muussa maassa, sen perusteella mitä olen kahdessa muussa maassa itse asunut ja naisten miesihanteista kuullut). Joku Tom Hardykin on 172 cm pätkä mutta monet huippumallitkin kuolaa sitä julkisesti.

*tirsk* 🤭 vai pituudella ei väliä naisille, ja lehmät lentää! 😁

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän