Mitä mieltä olisit siitä jos kumppanisi käyttäisi feikkikelloja?
Itselldnu on siis tulossa 400€ feikkikello, koska en halua maksaa 20-kertaista hintaa siitä että saa hiukan premman kellon. Valtaosa airojen kellojen omistajosta eivät edes huomaa eroa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaikka käyttäisikin.
Olen ollut mieheni kanssa jo 10 v naimisissa, enkä ole vielä kertaakaan kiinnittänyt huomiota siihen, että A käyttääkö hän rannekelloa B jos käyttää, minkä merkkinen se on ja onko se aito vai ei. Koko kellojuttu on miesten omassa päässä, ehkä se tuo teille itsevarmuutta lähestyä naisia tms.
Kyllä varmaan joitakin naisia kiinnostaa koska kello voi antaa osviittaa siihen miten varakkaasta miehestä on kyse
Jos on hyvälaatuinen tuskin huomaisin ellei mies olisi köyhä
Nauran paskaisesti köyhälle jolla ei ole rahaa ostaa aitoa, mutta pitää esittää että olisi.
t.rolex ranteessa
Vierailija kirjoitti:
Nauran paskaisesti köyhälle jolla ei ole rahaa ostaa aitoa, mutta pitää esittää että olisi.
t.rolex ranteessa
On varaa mutta osotuslistat ovat aisvn järkyttävän pitkiä ja jälleenmyynti hinnat ovat tuplat
Kun ikää tulee, ei enää kiinnosta tuollaiset asiat laisinkaan. On niin paljon tärkeämpiäkin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun ikää tulee, ei enää kiinnosta tuollaiset asiat laisinkaan. On niin paljon tärkeämpiäkin juttuja.
Ei ollenkaan?
Ei ole väliä. Ei tuo kelloa käytä. Poika otti kultakellon käyttöönsä ja muutama vanha makaa jossain laatikon pohjalla.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Just yhtä paljon kuin autot. Kunhan toimii niin samantekevää mitä kuoressa lukee.
Mun mies käyttää urheilukelloa ja sitäkin vaan juostessa. Eli mulle on ihan sama onko miehellä kelloa vai ei. Itselläkin on se urheilukello koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
t.rolex ranteessa
Nauran paskasesti ihmisille, jotka hommaa Rolexin luullen sen olevan jotenkin erityisen hyvä ja kallis kello. :D
En köyhän feikkaajan kanssa deittailisi.
En tiedä vaikka käyttäisikin.
Olen ollut mieheni kanssa jo 10 v naimisissa, enkä ole vielä kertaakaan kiinnittänyt huomiota siihen, että A käyttääkö hän rannekelloa B jos käyttää, minkä merkkinen se on ja onko se aito vai ei. Koko kellojuttu on miesten omassa päässä, ehkä se tuo teille itsevarmuutta lähestyä naisia tms.