Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistäköhän johtuu, että noin muuten kukaan ei ole kiinnostunut juttelemaan minulle, mut tuntemattoman tarvitessa apua minun puoleeni käännytään heti?
02.09.2022 |
Esim. kadulla minulta kysytään neuvoja ja ulkomailla minua pyydetään ottamaaan kuvia tuntemattomista. Bussissa myös tullaan viereen, jos ei ole kahta vierekkäistä penkkiä vapaana vaan vain yksittäisiä paikkoja. Juhlissa, töissä tai koulussa kukaan ei ole kiinnostunut juttelemaan tai tutustumaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näytät perusystävälliseltä, vaarattomalta ja luotettavalta. Terveisin toinen, jolta aina kysytään reittiä ja neuvoa ja valokuvausta. Tosin minulle ihmiset kyllä muutenkin juttelevat. Mutta oletan tuon tuntemattomien lähestymisen johtuvan siitä, että perusilmeeni on jotenkin ystävällinen, minkä lisäksi keski-ikäisenä, täti-ihmisenä, joka pukeutuu asiallisesti, muttei BOSSin kynähameeseen ja jakkuun, ja on siistin ja jotakuinkin huolitellun näköinen ilman täyttä sotamaalausta, näytän siltä, että minulta uskaltaa kysyä ja todennäköisesti saa myös apua.