Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuukimmat synttäritarjoilut joissa olet ollut vieraana :) ?

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
2/17 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan 1-vuotisjuhlilla, kun tarjoilu tuntui niin nuukalta. Iso autonmallinen kakku oli, josta takuulla riitti kaikille, lapsille mehua ja aikuisille kahvia ja teetä, pasteijoita ja keksejä ja karkkia mutta ne loppuivat kesken, kun vieraita tulikin niin hirmuisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta en kehdannut edes ottaa, kun vieraita oli niin paljon. Sekä euroshopperkääretorttu

Vierailija
4/17 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Viennetta jäätelökakku(pini koko) ja muutama keksi ja mehu..

piti jakaa 5:n aikuisen ja 7:n lapsen kesken ja hienot lahjat vietiin..

kyllä keuhkotti !! "

Eli te aikuisetkin halusitte osanne lapsien kakusta vaikka se olikin pieni? No ei mitään uutta, olen tottunut jo lapsellisiin ihmisiin tässä maassa missä aikuisetkin lukevat aku ankkaa.

Vierailija
5/17 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks porukka ihan päissään vai mitä te sepostatte?

Vierailija
6/17 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo jotain ihmisen henkisestä kehityksestä että aikuinen lukee lastenlehtiä. Itse lopetin Akun lukemisen 14 vuotiaana koska se oli mielestäni lapsellista ja en jaksanut kiinnostua enää.

Muuten jos kerrot kelle tahansa ulkomaalaiselle että luet aku ankkaa niin hän pitää sinua jälkeenjääneenä

Vierailija
7/17 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestettiin kihlajaiset. Leivoin suuren kakun, tein pullia ja lihapiirakkaa... Ensimmäiset lähellä asuvat (isokokoiset) sukulaismiehet, kun hyökkäsi lihapiirakkaan kiinni ei muut 20 vierasta saanut yhtään. Opinpahan tekemään enemmän jatkossa

Vierailija
8/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alo oli upea ja samoin pariskunnan kalliit autot, joten en tiedä, johtuiko siitä nuuka tarjoilu. ;-)

Vierailija
9/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä nuukaa. Nuukaa ois ehkä pelkät kaupan keksit tai joku kuiva pulla...

Vierailija
10/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen normikokonen pikkunen ja vieraita kutsuttu lähemmäs sata:) kaikki luuli että sitä kakkua on lisää kaapissa joten ensimmäiset 15 sai kakkua ja loput jäi ilman:p

Vierailija
11/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käski aina tyttäreni rääppiäisiin, silti oli aina lapsenvahtia vailla. Onneksi vaihdettiin paikkakuntaa.

Vierailija
12/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin lapsena synttäreillä missä tarjottiin talon emännän tekemää pitkopullaa ja mehua. Ja se pullakin oli palanut pohjasta. =D Nyt naurattaa tosissaan. Sillon taidettiin olla kaikki lapset pettyneitä ettei ollut täytekakkua. Tämä tapahtui joskus 80-luvulla, olin ala-asteella..:)

Vierailija
13/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka käski aina tyttäreni rääppiäisiin, silti oli aina lapsenvahtia vailla. Onneksi vaihdettiin paikkakuntaa.

Mitä tää nyt tarkoittaa???

Vierailija
14/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti jakaa 5:n aikuisen ja 7:n lapsen kesken ja hienot lahjat vietiin..

kyllä keuhkotti !!

Vierailija
15/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suolatikkuja,juustonaksuja ja mehua (laimeaa). Tää oli kaverin joskus kun olin 10v

Vierailija
16/17 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kutsutuista ei mennyt sinne, mutta me kiltit tytöt ajattelimme että jos me ei mennä, sinne ei mene ketään, mikä on tosi noloa synttärisankarille. No...

Me sit mentiin. Mutta meille ei tarjottu mitään. Ei yhtään mitään. Pöydässä oli kyllä kakku sun muut härpäkkeet, aikuisvieraille kahvit keitettiin, mutta me kaverivieraat oltiin täysin ilman tarjoiluja. Lahja kuitenkin vietiin, en muista mitä, mutta joku karkki siinä oli mukana, sen tämä synttärisankari ahmi omaan naamaansa meidän edessä eikä tarjonnut sitäkään..

Ei ihme, että oli ei-suosittu tyttö.

Vierailija
17/17 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita oli noin 20.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi