Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tullut acon 25:teen minkäänlaista viivaa jos ei raskaana?

27.10.2006 |

Testailin liian aikaisin ja n. 15 minuutin päästä sellanen viiva tuli, että nyt jälkikäteen epäilen näinkö sitä ikinä vai en...Mutta nyt parin tunnin jälkeen näen kyllä jotakin. Eli onko tuolle testille tyypillistä nuo " roskishaamut" heti sen sallitun 10 minuutin jälkeen? Joihinkin ei nimittäin todistetusti tule yhtään mitään vaikka antais vuorokauden seistä ;) Tuohan ei ole liuskatesti vaan puikko.

T. heinävauvaa toivova

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se taitaa olla niin, että sen 10min sisällä se tulos on luotettavin.

Myös siitä aamuvirtsasta kannattaa testailla mikäli olet ajoissa liikkeellä.

Toivotaan, että se " roskisplussa" , muuttuu ihan oikeaksi plussaksi.

Vierailija
2/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs meitä vkon 42 leidejä vaivaa... mäkin menin tänään testaamaan. Mulla oli netistä tilattu advanced...jotain... 10 IU (onko tuo nyt sitten se acon?) liuskatesti. Mä tulkitsin sen negaksi vaikka siihen tuli väritön viiva n. 8 min jälkeen. Ohjeitten mukaan piti lukea 5 min kuluttua, mutta ei yli 10 min jälkeen. 5 min kuluttua ei siis mitään viivaa. Aika huono testi mun mielestä, kun tuollaisia vääriä viivoja antaa. En muista oliko sama homma, kun viimeksi testasin samalla testillä epäonnistuneen icsin pp12, tod.näk oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconit ovat tehneet mulle tempun jos toisenkin, eli MINUN henkkoht mielipide on etten luottaisi niihin ihan 100%... Eli olen saanut tosi monta kertaa haamun vaikken raskaana (tiettävästi) olekaan ollut. Tosin toivon, että sulla toi tarkottaa parasta mahdollista ja teille tulee pieni käärö 9 kk:n jälkeen...

Vierailija
4/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vahvuutta? Mulla ei kyllä ikinä ole ilmestynyt edes acon 10 mitään jälkikäteen mutta testailen maanantaina pp12 jollain muulla testillä. Tulen sitten kertomaan pitikö tuo aconin haamu paikkaansa vai ei :)

Vierailija
5/5 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä kasettimallilla (eli pipetoitavalla). Myös mammaksin liuskatestit näyttivät useinkin plussaa, viimeistään testiajan jälkeen. Aconilla oon saanu haamun jopa testiajan sisällä, mutta yleensä se on tullut vähän testiajan jälkeen. Mutta pitää muistaa ettei testiajan jälkeinen viiva vissiin mitään merkkaakaan. On noi kyllä kurjia ne " merkityksettömät" haamut, mutta kuten jo aiemmin sanoin, toivon tosissaan että sulla tuo " haamu" tarkoittaa iloa elämään! Joten onnea huomiseen testaamiseen!! bd bd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan