Vanhempien krooninen netissä roikkuminen on paljon pahempi juttu lasten kehitykselle kuin tissuttelu
Netissä kuitenkin vierähtää helposti tuntikaudet, huomaamattaan, ja siinä on niin omissa oloissaan, että helposti jää välipalat sun muut antamatta. Ja annas olla jos lapsi tulee siihen viereen jotain sanomaan, kun on just jotain " tärkeää" tekemässä (kuten av:lla väittelemässä), niin varmasti tulee ärähteltyä lapselle. Mitäköhän lapsi miettii kun äiti vaan istuu tietokoneella näpyttelemässä ja hermostuu siitä, kun lapsi yrittää tulla siihen syliin? Mumiset vaan jotain, ja sysäät lapsen pois häiritsemästä. Jos istut sohvalla, ja otat 1-2 lasia viiniä, olet kuitenkin täysin " hereillä" siitä mitä lapsi tekee, ja mikä tärkeintä, olet läsnä. Humalajuominen tietenkin on eri asia!
Kommentit (5)
Vierailija:
hassu ajatus. Jääkö tällä tissuttelijalla välipalat antamatta tissuttelun takia, siitäkö ajatus?
koska luulen, että olen ollut vain 5 minuuttia, ja sitten kun katson kelloa, olenkin ollut tunnin.
Aina vaan istun tässä koneella. Kyllä ruoat annan jne. mutta ei varmaan ole kivaa lapsella katsoa kun äiti vaan töllöttää tota tyhmää ruutua päivästä toiseen.
Onneksi kuukauden päästä muutetaan ja sitten muutetaan myös vähän rytmejä ja nettailua.
Mutta en mä tässä koko päivää ole istunut, vartin verran vasta (seli seli).
just kuopuksel ärähdin ku tuli kitisemää jotai kirjan lukemist.. =( oli tosi tärkeetä koneella... av-jutut..
Mitenkä me tästä av-mammat päästäis irti??
hassu ajatus. Jääkö tällä tissuttelijalla välipalat antamatta tissuttelun takia, siitäkö ajatus?