rv 17 ja kova vatsatauti/ripuli. Niin huolissani.
Heräsin viime yönä tosiin koviin poltteisiin ja vessaanhan piti juosta. Olin aivan ripulilla ja sitä on jatkunut koko päivän, välillä on parempi olo ja välillä huonompi. Nyt vähän jo luulen, että on helpottamassa kokonaan (kop kop).
Söin eilen uudessa paikassa pizzaa ja sen jälkeen tuli tosi paha olo, joten kaikki voi johtua siitä.
Mutta nyt olen huolissani siitä, että onko tällä vaikutusta sikiöön?
Onko joku muu sairastanut vatsataudin raskaana ollessaan.
Aina joku uusi murhe raskaudessa :)
Kommentit (2)
en tiedä mikä ero siinä sitten on jos ripuli on eri aikoina (sinulla nyt rv 17 ja minulla ekoina kahtena kuukautena). olin ulkomailla raskaaksi tullessani ja sairastin TODELLA pahoja ripuleita+oksennustauteja, joihin kuului myös melko korkeaa kuumetta. useampaan kertaan. taisin käydä neljä kertaa lääkärillä (yhdesti sairaalassa) pahimmat taisi olla toisella kuulla ja olin tosi peloissani että menetän vauvan. jouduin syömään lääkkeitäkin pariin kertaan kun meni niin pahaksi. vatsakipuja oli hirvittävästi eikä ja kaikki tuli ulos joka " reiästä" . join paljon nestettä ja lepäsin. nyt olen niin onnellinen että vauva ja minä olemme kunnossa (rv 22) joten en usko että sinullakaan on hätää! :)
Mulla oli kans puolen välin tienoilla ripuli ja soitin ihan terveyspalvelujen neuvontaan kun mulla oli ton ripulin yhteydessä myös mahan kouristuksia ja sieltä sanottiin et voi ottaa maitohappobakteereja ja pitää juoda paljon nestettä mutta sikiöllä ei pitäs olla vaaraa... sanoi mulle vaan siitä kouristelusta et jos tuntuu et ne pahenee tms. niin sit yhteys äitipolille..