Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkillä clomeilla plussa???

27.10.2006 |

Eli kävimme tänään ensimmäisellä lapsettomuuspoli käynnillä.Lapsen yritys aloitettu 05/2005. Juteltiin ja ultrattiin. Ultrassa näkyi pco tyyppiset munasarjat, mutta lääkäri sanoi että ei välttämättä ole pco:ta nuoresta iästäni johtuen. Määräsi clomifen kuurin seuraavaksi kierroksi ja sitten kontrolli käynnin kp11, jossa näkyy auttoiko clomit ja että kypsyikö muniksia liikaa. Eli kysyisin onko pelkillä clomeilla kuinka suuri mahdollisuus raskautua? Ja monennestako kierrosta olette tulleet raskaaksi? Mitä sivuoireita teille on tullu clomeista? Ja mielelläni lukisin kokemuksia clomeista ja muistakin hoitoihin liittyvistä asioista...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen sai aikoinaan alkunsa ekasta Clomi-kierrosta! Joten toivoa on!

Ja vaivana oli mullakin jonkinlainen pco - menkkoja ei kuulunut ei näkynyt kun lopetin e-pillerit. Muita pco-oireita ei oikeastaan ollutkaan, paitsi että ultrassa näkyi useita rakkuloita.

Toinen poikamme onkin sitten ihan luomu, vaikka esikoisen jälkeenkään mulla ei kierto alkanut pyöriä, joskin imetyskin varmasti vaikutti asiaan... Mutta ovis sitten kuitenkin todistetusti tapahtui jossain vaiheessa! ; )

Toivottavasti Clomit tuovat avun sullekin!

-Tua ja pojat 1v10kk ja 6vkoa

PS. Mitään sivuoireita en saanut Clomeista.

Vierailija
2/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkillä clomeilla monikin tulee raskaaksi. Minullakin PCO, ei lihavuutta, mutta menkat todella epäsäännölliset ja rakkulaiset munasarjat. Toinen raskaus tuli toisella clomkierrolla, mutta meni kesken, kolmas raskaus kolmannella kierrolla ja sain kaksoistytöt 07/03. Nyt olen taas raskaana pelkällä clomeilla, vaikka nyt olen vuotanut paljon sekä odotan kromsomituloksia, joten katsotaan miten käy, toivottavasti hyvin vaikka pelko on aika iso että menee huonosti.

Enna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille kun vastasitte. Toivottavasti en kuitenkaan liikaa rupea elättelemään toiveita vauvasta..=) Nyt innolla odottelen ensimmäistä clomi-kiertoa!!!

enna72: Oliko kaksosraskaus hirveän vaikeaa aikaa ja oliko sinulla siinä ongelmia? Kun lääkärit niin siitä kaksosraskaudesta varottelee.. Ollaan miehen kanssa sitä mieltä, että vaikka muniksia kypsyisi hyvänkokoiseksi kaksi ja lääkäri suosittelisi ehkäisyn käyttöä, niin me taotaan silloin kun rauta on kuumaa;) Toivotaan että kaikki menee raskaudessasi hyvin!!!!

Vierailija
4/4 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raskauduin myös ensimmäisestä clomikuurista - taustalla PCO - tyyppisyyttä. Esikon jälkeen menkkoja ei siis kuulunut, ja tällöin huomattiin monirakkulaiset munasarjat. On hyvinkin todennäköistä että sulla kypsyy clomeilla nuo kaksi rakkulaa, enkä oikein usko että siitä vielä " yhdyntäkieltoa" saatte. Mulla oli myös kypsynyt kaksi, mutta vain toinen sitten hedelmöittyi. Ja näin ilmeisesti usein käy. Useasti follikkeleilla on myös hieman kokoeroa, jolloin isoin niistä on johtofollikkeli, ja tämä rakkula myös irtoaa kaikkein todennäköisemmin. Pupuilukielto pamahtaa päälle kun on riski kolmois/nelos jne. raskauksiin. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä