Posti hukkas minun uuden pankkikortin
Pankin mukaan on mahdollista että sitä on joku voinutkin käyttää.
Se oli lähetetty kuukausi - pari viikkoa sitten ja älysin vasta tänään kun nykyinen kortti lakkas toimimasta.
Maksaako posti sitten tässä tapauksessa mahdolliset ostot jotka sillä on tehty, sehän oli postin vastuulla.
Kommentit (32)
Ite oot ollut huolimaton postis kanssa, käy lehtipinot ja mainoskasat läpi.
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä kysy näitä asioita pankistasi. 🤦
Kysyin mutta ei se tiennyt.
Sano vaan että pitäis lähettää reklamaatio sinne, mutta ei että korvaako pankki vai ei.
Pankki on vastuussa ja reklamoi postille, sehän postin palvelua käytti etkä sinä.
No onko sillä edes tehty ostoksia?
Itse avasin uuden tilin
Koodi tuli viikkoa ennen korttia
eka osto kortilla niin kysyy pin koodia ei toimi lähimaksu
jos vanha kortti niin sama eka osto pin. Mistä se varas sen tietää ?
Ei täällä lähetellä pankkikorttia ja pin koodia samassa kuoressa
Kuule ap, oletko tosiaan noin tollo?
Pankkikortti ja PIN koodi eivät tule samassa kirjeessä.
Ne lähetetään eri kirjeissä ja lähetys väli on väh. viikko.
Siis haluat nyt jonkun vastuuseen asiasta, jota ei ole ilmeisesti edes tapahtunut?
Lisäksi jos vanha kortti niin ei tule ees koodia, koska tiedät sen jo
Tais tulla molemmat pankin kirjeet mulle. Oon käyttänyt sun rahas jo.
Eli sullako ei ole pankkitunnuksia tai sovelluksia käytössä, että voisit itse tarkistaa tilitapahtumasi?!
Vierailija kirjoitti:
Itse avasin uuden tilin
Niin se aspa siellä pankissa sanoi, ihmettelin mutta en alkanut kyselemään tarkemmin, kun muitakin ongelmia kuten rahan saaminen jotta viikonloppuna saa syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Eli sullako ei ole pankkitunnuksia tai sovelluksia käytössä, että voisit itse tarkistaa tilitapahtumasi?!
On ja olen katsellut, mutta en muista jokaista kaupassakäyntiä, jos se on jaettu esim. naapuriin niin sitä saatetaan käytellä lähikaupoissa.
Identiteettisi on varastettu ja huumeita ostettu pimeästä verkosta. Turvallisuuspoliisi on matkalla luoksesi.
miten voi olla noin tollo ettei muista pankkikorttiaan!
OT taas höpsii siellä, ei kukaan ole hukannut korttia eikä muutakaan ole tehty. Ei edes niitä ilmoituksia sossuun, rauhoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse avasin uuden tilin
Niin se aspa siellä pankissa sanoi, ihmettelin mutta en alkanut kyselemään tarkemmin, kun muitakin ongelmia kuten rahan saaminen jotta viikonloppuna saa syötyä.
Miksi sinulla ei ole kotona jemmakäteistä tällaisten tapahtumien varalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja olen katsellut, mutta en muista jokaista kaupassakäyntiä, jos se on jaettu esim. naapuriin niin sitä saatetaan käytellä lähikaupoissa.
Ei mulla koskaan uudessa kortissa toimi lähimaksu ennenkuin on kerran käyttänyt koodia. Joka taas on sama kun ennenkin eikä uutta tule tahi vanhaa kerrota. Miten se naapuri käyttäs sun korttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nykyinen kortti toimi, vanhaa ei ole käytetty sinä aikana. Eli katsot vain ostot mitkä on tehty kortin kuoleentumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse avasin uuden tilin
Jos kortissa on Visa, voi sitä ominaisuutta käyttää hyväkseen.
Älä ihmeessä kysy näitä asioita pankistasi. 🤦