Muutto yhteen miesystävän kanssa ja miesystävän kissa
Miehellä on tapana, että kissa nukkuu sängyssä tyynyllä ja sohvalla. Olen monesti sanonut, että en halua kissaa sängylle kun olen siellä ja meillä on ollut riitoja siitä, että olen työntänyt kissan pois sängyltä yöllä. Mies ei halua, että kissalta estettäisiin pääsy makuuhuoneeseen.
Nyt olemme muuttamassa yhteen uuteen asuntoon ja mies sanoo, että kissa tulee mukaan ja että saa nukkua edelleen sängyssä. Meillä on tästä pieni kriisi nyt. Ehdotin, että kissan voisi vaikka antaa siskontytölle, mutta siihenkään ei suostu. Mikä nyt neuvoksi?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Siinä te sitten sipsuttelet kävelyllä. Sinä, mies ja kissa hihnan päässä.
:D :D
Suoraan minun elämästäni.
Ei-ap
Kertoo ihmisestä miten kohtelee eläimiä..milloin alat tönimään miestä sängystä..ajan kysymys...muija kiertoon vaikka serkku pojalle..
Provoltahan tämä kuulostaa.
Miksi ihmeessä asiasta ei ole sovittu ennenkuin sovitaan yhteenmuutosta.
Meillä on kissa mutta molemmille sopii ette kissa saa tulla edes meidän makuuhuoneeseen. Hyvin on oppinut että käy kynnyksellä ilmoittamassa jos haluaa jotain.
Ymmärrän ap:tä vaikka kissaihminen olenkin. Omakin katti nukkuu sängyssäni, mutta ajatus jonkun koiran kanssa nukkumisesta ei viehätä. Vaikka pidän koiristakin, ne usein haisevat ja tuntuvat rasvaisilta.
Lemmikki ei kärsi (ainakaan paljon eikä pitkään) vaikka sen sängyssä nukkumiselle pistettäisiin stoppi, huomaavaisuudesta kumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Kuka edes menee yhteen miehen kanssa jolla on kissa? Voiko neitimäisempää olla.
Mullon kolme kissaa ja kukaan ei ole kyl ikinä kutsuju mua neitimäiseks, taidat olla vaan heikko itsetuntoinen neiti itse. : )
On se kumma että naiset ovat mustasukkaisia jopa kissalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lopettaa suhteen ja löytää jonkun paremman naisen itselleen. Kissa on perheenjäsen ja nukkuu ihan missä haluaa.
Avopuolisoko ei ole perheenjäsen ja hänenkö pitää mukautua karvaisen perheenjäsenen saavutettuihin etuihin? Kissa kyllä tottuu nukkumaan muuallakin, jos ei sänkyyn pääse.
Jos kissa oli ensin, niin kyllä, puolison pitää mukautua. Eri asia jos jo yhdessä asuessa hommataan yhteinen lemmikki, silloin voidaan yhdessä sopia että lemmikki ei esim. pääse sänkyyn.
Pidän eläimistä, mutta mielestäni lemmikkien nukkumapaikka ei ole sängyssä, vaan omassa sopivassa petissä.
Joidenkin eläinrakkaus ja lemmikin "kumartelu" menee ihan överiksi. Totta kai sen tarpeista pitää huolehtia ja siitä ettei uudesta ihmisestä kodissa tule sille kohtuuttomasti stressiä. Mutta että se menisi joka asiassa ihmisperheenjäsenen edelle? Se lemmikkikö todella on elämässänne tärkein suhde?
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellisesti naimisissa, mutta jos olisin sinkku niin kissa/eläinrakas mies olisi kyllä tosi kuumaa valuuttaa! Mun mielestä kertoo todella paljon ihmisestä miten suhtautuu muihin luomakunnan eläimiin.
Tämä! Plus mies, joka hommaa kissan ja siten viis veisaa jostain tolloista "kissa on neitimäinen" jutuista, vain nostaa pisteitä entisestään.
Tiedän miehen, joka halusi koiran, mutta suostui ottamaan vain "kovis/miehekkään" rodun kiinnittämättä MITÄÄN huomiota siihen miten ympäristö soveltuu koiralle. Säälitti se alaskanmalamuutti, jota hän ei edes jaksanut ulkoiluttaa vaikka koira kaipasi rutkasti liikuntaa.
Samaan aikaan toinen tyyppi mukisematta hommasi kaupunkiasuntoon soveltuvan pienen kinniäisen ja ylpeästi kävi sitä lenkittämässä. Eka tyyppi oli nolo ja tyhmä. Tämä toinen sen sijaan... uuh, on järjenkäyttö ja itsevarmuus kohillaan kun ei miehykkyys ole lemmikin koosta/näöstä kiinni.
Hyvä kissa! Olen aina kissan puolella. Jos ei miellytä, muuta pois.
Minun kisuni nukkui aina sängyssäni, tosin halusi aina nukkua jalkopäässä. Viereen sitä ei saanut millään. Sitten joskus kun tuli sellainen tahaton lihasnykäys ennen nukahtamista, potkaisin kisua vahingossa XDDDDDD. Mutta ikinä se ei pelännyt minua, eli ymmärsi kyllä etten tarkoittanut3
Pakko myöntää, että minua on aina hieman inhottanut vieraiden/muiden eläinten turkki, koska en voi tietää missä eläin on pyörinyt ja millainen hygienia missäkin paikassa on. Eläin ei siis ikinä inhota, vaan turkki. Meidän kissamme oli aina tosi puhdas ja koska tiesin sen, ei ollut ongelmaa päästää sitä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että naiset ovat mustasukkaisia jopa kissalle :D
"Mustasukkaisia?"
Kyllä muakin v-tuttaisi jos kissa tai koira olisi tärkein miehelle ja sen toiveet ja tarpeet menisivät minun edelleni. Kertoo ukon prioriteeteista jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lopettaa suhteen ja löytää jonkun paremman naisen itselleen. Kissa on perheenjäsen ja nukkuu ihan missä haluaa.
Avopuolisoko ei ole perheenjäsen ja hänenkö pitää mukautua karvaisen perheenjäsenen saavutettuihin etuihin? Kissa kyllä tottuu nukkumaan muuallakin, jos ei sänkyyn pääse.
Jos kissa oli ensin, niin kyllä, puolison pitää mukautua. Eri asia jos jo yhdessä asuessa hommataan yhteinen lemmikki, silloin voidaan yhdessä sopia että lemmikki ei esim. pääse sänkyyn.
Miten niin "pitää?" Mikä sääntö tämä on? Jos mies olisi huomaavainen, hän kuuntelisi puolison toiveita myös. Olen eläinrakas, mutta ällöttää tuollaiset jotka kohtelevat lemmikkiä kuin kuningasta: kukaan ei saa hengittääkään jos se häiritsee Hänen korkeuttaan karvapersettä.
Miksi edes aloit seurustella miehen kanssa jolla on kissa jos et kissoista välitä? Otit siis tahallasi riskin että konflikteja kissasta voi tulla. Tietoisen riskin ottaneena, niele ylpeytesi ja jätä kissa rauhaan. Turhaan hämmennät viatonta eläintä joka on aina ja nimenomaan ennen sinua jo saanut nukkua sängyssä niin pakottaa sinun sääntöihisi.
Oikeesti ihmiset hei, pää pois pensaasta älkääkä alkako seurustelemaan ihmisen kanssa jos hänellä on lemmikkejä joista ette välitä. Tai käy näin. Eläimet ne on syyttömiä ihmisten suhde sekoiluihin.
Toivottavasti mies ei anna kissaansa pois sinun itsekkäistä syistä. Mitäpä jos itse nukkusit eri huoneessa?
Sanoisin että hankkikaa asunto missä on kaksi makuuhuonetta. Sinulle oma ja miehelle ja kissalle oma. Sovitte että sun sänkyyn ei kissa saa tulla vaikka muuten saa talossa kulkea missä haluaa. Saat nukkua rauhassa omassa sängyssä ilman kissaa ja mies voi päättää haluaako nukkua sun vai kissan kanssa.
Katti ja mies voivat muuttaa minun luokseni :3
Kissa on hieno eläin. Se pitää aina huolta omistajastaan.
Minun miehellänikin oli aikanaan kissa, kun tutstuttiin ja se eli vielä pitkään sen jälkeen, kun olimme naimisissa ja saaneet lapsenkin. Itse olen aina ollut enemmän koiraihminen, vaikka kyseistä kissaa kyllä opin rakastamaan - oli sen verran hauska luonne. Mutta kissasta kun aika jätti, otimme sitten minun ja tyttären toiveista koiran. Nyt on tytärkin jo muuttanut kotoa ja koira alkaa olla vanha, niin tuossahan tuo puoliso sitten hokee, että haluaa seuraavaksi kissan. Taitaa sen myös saada. Ei ole homo, eikä neiti :D.