Näkyykö muille jos otan Whatsappin käyttöön
Oon vältellyt Whatsappia mutta nyt lapsen harrastusryhmän yhteydenpito oisi hoidettava sillä. Jos otan whatsappin käyttöön niin näkyykö se mun puhelimen yhteystiedoille ja/tai facebook-kamuille että mulla on se käytössä vai voinko käyttää sitä heiltä salaa? :D
T:Tekstareista pitävä
Kommentit (17)
Näkyy, jos yrittävät erikseen sinua sieltä etsiä. Tekstarit maksaa, miksi ne ovat parempia?
Itselle näkyy kaikki ne, joiden numero on puhelimen yhteystiedoissa ja whatsapp käytössä.
Jos hoksaavat katsoa, niin ne ketkä numerosi ovat tallentaneet näkevät sen. Eli ei tuu mitään ilmotusta, mutta alat näkyä yhteystietoluettelossa.
Mä en vastaa tekstareihin ollenkaan, että siinähän pidät niistä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy, jos yrittävät erikseen sinua sieltä etsiä. Tekstarit maksaa, miksi ne ovat parempia?
Ei välttämättä maksa jos ne kuuluu liittymään. Whatsappi on siitä paha että se laulaa koko ajan ja rasittaa loputon turha informaatio esim ryhmächateissa. Eri
Mun mielestä sen voi asetuksissa estää, että näytkö yhteystiedoillesi.
Kiitos vastauksista. Pitääpä selvittää kuinka tärkeä tuo whatsapp on vai pysynkö ilmankin kärryillä harrastusasioissa... ap
Onhan Whatsappissa ne tietoturvariskitkin. Voiko mikään ryhmä vaatia sen käyttämistä?
Kun soitan yhteystiedoissani olevalle henkilölle hänellä kohdallaan näkyy wa logo, jos se on hänellä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä maksa jos ne kuuluu liittymään. Whatsappi on siitä paha että se laulaa koko ajan ja rasittaa loputon turha informaatio esim ryhmächateissa. Eri
Sille vastaajalle voi maksaa. Whatasppissa voi hiljentää tietyt keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ryhmät voi vaientaa ja arkistoida, jolloin ne eivät laula koko aikaa. Jos haluaa, niin voi vielä laittaa sen asetuksen päälle, että keskustelu myös pysyy koko ajan arkistoituna vaikka siihen tulisikin uusia viestejä.
Näkyy, ainakin Kiinalaiset asiakkaat alkoivat heti kirjoittelemaan viestejä kun asensin. Tiedä sitten voiko olla olemassa joku automaatio kun niin nopeasti hoksasivat. Lähti kyllä samantien poistoon :D
Vierailija kirjoitti:
Niin voi säätää että blokkaa jonkun, eikä siten näy hänelle, muttei muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi laittaa kaikkeen, että ei näy kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vain blokkaa jonkun, niin kyllä blokkaajan yhteystieto jää silti sille blokatulle näkyviin, hänen kirjoittamansa viestit eivät vain koskaan tule perille. Eli tätä ei kannata tehdä, jos ei halua pahoittaa toisen mieltä ja saada turhaa riitaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vain blokkaa jonkun, niin kyllä blokkaajan yhteystieto jää silti sille blokatulle näkyviin, hänen kirjoittamansa viestit eivät vain koskaan tule perille. Eli tätä ei kannata tehdä, jos ei halua pahoittaa toisen mieltä ja saada turhaa riitaa aikaiseksi.
Ai, tiedän vain että minut on blokattu (riitaisa ero), ja vastapuoli hävisi siitä listasta jossa näkyy yhteystiedot. Jos siis keskustelua on jo käyty, se tietysti jää näkyviin muttei viestit mene perille.
Anyone? :)