Joko täällä on ruodittu Madridin lento.onnettomuus?
Kommentit (9)
...että eniten harmittaa, kun ennemmin tai myöhemmin onnettomuuden syyksi paljastuu kuitenkin laiminlyönti.
Veikkasi, että koneessa ilmennyttä vikaa ei saatu ennen lähtöä kunnolla korjattua, mutta kun ihmiset olivat joutuneet odottamaan niin mekaanikot tekivät sitten jonkun tee-se-itse -ratkaisun, joka epäonnistui. Olisi kuulemma tyypillistä.
Esim. matkustajien soitot kotiin just ennen turmaa.
...että eniten harmittaa, kun ennemmin tai myöhemmin onnettomuuden syyksi paljastuu kuitenkin laiminlyönti.
Veikkasi, että koneessa ilmennyttä vikaa ei saatu ennen lähtöä kunnolla korjattua, mutta kun ihmiset olivat joutuneet odottamaan niin mekaanikot tekivät sitten jonkun tee-se-itse -ratkaisun, joka epäonnistui. Olisi kuulemma tyypillistä.
Kauhea juttu kaikkineen...
Itse käytän paljon Barajasia, vähän kylmää kyllä. :I
Jonkun jutun mukaan kaikki pelastuneet oli niitä, jotka oli sinkoutuneet ulos koneesta, muut sitten paloivat niin pahasti että jäännöksetkin oli niin kuumia että pelastushenkilökunta poltti näppinsä.
Lentäminen on kaikista turvallisin liikkumismuoto. Onnettomuuksia on kuitenkin niin harvoin siinä suhteessa, kuinka paljon tuollakin nyt koneita lentää.
Teoriassa ehkä joo, mutta on aika pirun vaikea lennettävä yhdellä moottorilla, jos korkeutta on otettu vasta pari metriä (jos sitäkään, eri lähteet vähän eri linjoilla tuon suhteen).
Mua ahdistaa se aika lailla...
Mielikuvat, joita tuosta tulee, tuskin helpottavat lentopelkoani jatkossa...