Raskaana
Tyttöystäväni on raskaana mutta ei minulle. Raskaus sai alkunsa ennen tapaamistamme ja tieto tästä raskaudesta tuli molemmille yllätyksenä. Onko muilla kokemuksia toisen lapsen kasvattamisesta? Biologinen isä ei ole kuvioissa mukana joten todennäköisesti lapsi luo minusta isä hahmon hänelle ja mietin sitä onko se ok? Todettiin että voidaan kasvattaa se yhdessä. Vaikka tietää että lapsi ei ole minun niin tuntuu kuitenkin siltä kuin se olisi oma. Onko tällainen tunne ihan ok?
Asiallisia kommentteja kiitos😁
Kommentit (9)
Mummini yksi veli ei ollut mummini isän biologisesti. Mummini isä kasvatti lapsen täysin omanaan ja rakasti niin kuin biologisia omia lapsiaan. Tässä minun 5 senttiäni aiheeseen.
Aloittaja, hyvä kun pidätte lapsen. Onnea teille!
Kyllä pidämme lapsen ja olen luvannut kasvattaa sitä kuin omaani. Voiko sitten minun vanhempia pitää mummuna ja pappana vaikka ei ole lapselle sukua🤔
On ok ja on ok. Ei tarvitse olla biologista sukua, jotta voi olla lapselle isä tai äiti tai mummu tai isoisä. Tärkeintä on se, että lapsesta välitetään ja tarjotaan lämmin ja turvallinen kasvuympäristö. Toki lapselle kannattaa kertoa, että on olemassa biologinen isä. Mutta et sä kenenkään paikkaa vie, kun kerran se biologinen isä ei halua olla läsnä. Vottehan te myös miettiä joskus tulevaisuudessa, että haluatko sä adobtiolla vahvistaa myös ne lailliset siteet lapseen.
Hienoa on, kun haluat olla lapsen elämässä.
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä pidämme lapsen ja olen luvannut kasvattaa sitä kuin omaani. Voiko sitten minun vanhempia pitää mummuna ja pappana vaikka ei ole lapselle sukua🤔
Miten nuoria te ap olette?
Älä lähde siihen.
Isä ei ole nyt kuvioissa, mutta tulevaisuudessa voi olla.
Voihan se olla että biologinen isä ei tiedä koko asiasta
Hih hih