Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden vuoto

Vierailija
31.08.2022 |

Olen raskaana viikolla 7. Minulla oli niukkaa, mutta selkeästi veristä, vuotoa. Seuraavana päivänä jäi pyyhkiessä ruskeaa vuotoa hieman paperiin. Ei kipuja. Pitäisikö tälläisestä ottaa jo yhteyttä neuvolaan? Sikiön sijainti oli ultrattu päivää ennen vuodon alkua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ruskeaa vuotoa myös alussa ja soitin huolissani neuvolaan. Terkkari sanoi sen olevan vanhaa vertaa ja ei ole mitään hätää kun ei ole punaista. Sulla toki tullut vähän punaista, mutta voisiko olla menkkojen alkamisajankohta?

Oma ruskea vuoto on nykyään 18v. nuori nainen. :D 

Vierailija
2/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ruskeaa vuotoa myös alussa ja soitin huolissani neuvolaan. Terkkari sanoi sen olevan vanhaa vertaa ja ei ole mitään hätää kun ei ole punaista. Sulla toki tullut vähän punaista, mutta voisiko olla menkkojen alkamisajankohta?

Oma ruskea vuoto on nykyään 18v. nuori nainen. :D 

Ei ainakaan täsmää kiertooni mitenkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko johtua ihan ultrauksesta, että paikat jotenkin ärtynyt? Minun käsittääkseni alkuraskauden vuodot on melko yleisiä, mutta säikäyttäähän se aina. Eipä ne neuvolassa oikein mitään pysty tekemään. Korkeintaan verikokeeseen laittaa lähetteen, että näkisi nouseeko se raskaushormooni normaalisti.

Vierailija
4/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyöstuli verta silliun kun plussasin. Totta kai ajatteöin että taas kemiallinen tai keskenmen mut niinpä raskaus jatkui loppuun asti. En usko että hätää, mut toki jos huolettaa niin soita neuvolaan.

Vierailija
5/5 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko johtua ihan ultrauksesta, että paikat jotenkin ärtynyt? Minun käsittääkseni alkuraskauden vuodot on melko yleisiä, mutta säikäyttäähän se aina. Eipä ne neuvolassa oikein mitään pysty tekemään. Korkeintaan verikokeeseen laittaa lähetteen, että näkisi nouseeko se raskaushormooni normaalisti.

Tätä mietin itsekkin. Raskaus oli ultratessa ihan oikeassa paikassa ja sydänäänetkin kuului hyvin. Keskenmenossa vuoto yltyisi ja tulisi kipuja? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi