Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Fortumin hallituksen puheenjohtaja puolustelee osinkoja: Strategiset tavoitteet, jotka eniten puhuttivat, toteutuivat pääosin

Vierailija
31.08.2022 |

Reinikkala kertaa perusteita. Valtaosa palkkiosta liittyi viime vuoden tulokseen. Osa tulee turvallisuuteen liittyvistä tavoitteista ja loput henkilökohtaisista tavoitteista.
Mielestäni lähes puoli miljoonaa on reilu kannustinpalkkio työssään onnistuneelle toimitusjohtajalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Olen ollut Suomesta poissa yli 20 vuotta, en ymmärrä ihan kaikkea mitä Suomessa tapahtuu. Sen ymmärrän, että palkitseminen on sana joka herättää valtavasti huomiota. Minä olen elänyt sellaisissa maissa, joissa palkitseminen on valtavan tärkeää, se innostaa ihmisiä tekemään töitä, Reinikkala sanoo

– Mulle tämä keskustelu on jotenkin ihan hirveää, en ymmärrä henkilökohtaisesti ollenkaan, kuinka paljon siitä puhutaan ja olen itse sitä mieltä että, se (palkkio) pitää joka tapauksessa maksaa, Reinikkala toteaa

Vierailija
2/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimarin koko palkka kaikkine kannustimineen yms. reilut 3 miljoonaa euroa hyvästä työstä. Ei kait sitä Fortumia olisi voinut mitenkään katastrofaalisemmin mokata.

Jännä nähdä, onko konkurssissa jo kuukaudessa vai kestääkö kauemmin.. Jos valtio antaa sen muutaman miljardin lisää meidän rahaa futuuripeleihin, voi mennä kauemmin. Ehkä vuodenvaihteeseen asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan pidä maksaa! Hulluja ovat jos edes yrittävät tuollaista, vaikka se olikin ihan odotettavissa. Potkut noille pitää antaa eikä palkita!

Vierailija
4/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi edes kokoomuksen heräävän nyt ja lyövän nyrkkiä pöytään

Vierailija
5/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö.

Tulospalkkiot, bonukset ym. ovat aivan eri asia kuin osingot.

Miksi sijoittavat antaisivat rahaa yritykselle, ellei siitä olisi heille mitään hyötyä?

Ilmaiseksiko sijoittajien pitäs antaa rahaa miljoonia euroja yrityksille?

Osinko on se tulos, mitä heidän sijoituksensa heille tuottaa.

Olet totisesti tyhmä ap.

Et tiedä edes perusasioita talouselämästä.

Vierailija
6/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pösilö.

Tulospalkkiot, bonukset ym. ovat aivan eri asia kuin osingot.

Miksi sijoittavat antaisivat rahaa yritykselle, ellei siitä olisi heille mitään hyötyä?

Ilmaiseksiko sijoittajien pitäs antaa rahaa miljoonia euroja yrityksille?

Osinko on se tulos, mitä heidän sijoituksensa heille tuottaa.

Olet totisesti tyhmä ap.

Et tiedä edes perusasioita talouselämästä.

Huomasin kyllä virheeni otsikossa mutta odotin, että joku tulee kyllä kertomaan asiasta kohteliaasti

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme