Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nukkuuko mies olohuoneessa?

Vierailija
27.10.2006 |

Meillä 1 v 4 kk itkeskelee yöllä ja otan sen takia taaperon viereeni sänkyyn aamuyöstä. Itkeskelee välillä myös vieressä, mutta nukkuu paremmin kun yksin.

Nyt mies ilmoitti muuttavansa olohuoneeseen nukkumaan, ettei taapero häiritse.

Missä iässä lapsenne ovat oppineet nukkumaan yön itkemättä?

Kuinka monen mies on muuttanut sitä ennen toiseen huoneeseen nukkumaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä mies siirtyy olohuoneeseen kun sänkyyn tulee liian ahdasta (3 lasta).

Vierailija
2/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan ihan kahdestaan omassa sängyssä ja lapset (2kpl) nukkuu omissa sängyissään. Joinakin viikonloppuaamuina kun nukutaan pidempään, lapset saattavat kömpiä viereen aamulla mutta muuten ei.

En mä kyllä tykkäisi jos mies alkaisi nukkua muualla kun mun vieressä. Nukumme niin sylikkäin aina, että en edes osaisi nukkua ilman häntä.

Ja lapsilla siis ikää 1v ja 3v2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei häiritse äitin ja lasten perhepetiä... eikun että saa nukuttua ja on pirteä puurtamaan perheelle sapuskarahaa.

Vaikka kuinka vaikeaa olisi vauvojen kanssa, niin on tärkeää että edes toinen on järjissään eli siis nukkunut. Luonnollisesti nukkuja on myös se, joka elättää perhettä.

Eikä ne koskaan öitä nuku rauhassa. Lapset siis. Ei ainakaan samaan aikaan. Tai ehkä sitten joskus 10 vuoden päästä. Ehkä.

Vierailija
4/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Jepuli, jos teillä tuo on onnistunut.. Kaikilla tilanne ei kuitenkaan ole sama, eli esim. meillä lapsi huusi 1,5-vuotiaaksi öisin useita kertoja eikä meinannut millään rauhoittua. Koimme, ettei ole kovin järkevää hyppiä monta kertaa yössä sängystä toiseen huoneeseen häntä rauhoittelemaan = omat unet katkeavat. Lisäksi arkiöisin - kun mies oli töissä - ei mielestämme ollut myöskään järkevää se, että hänkin joutui aina heräämään lapsen öisiin kitinöihin. Viikonloppuisin nukuttiin kaikki samassa huoneessa, tai jos minä olin aivan poikki, minä vuorostani olohuoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme