Typerä kysymys koskien S-kauppojen nettikaupasta noutopisteelle tilaamista
Jos valitsen noutoajaksi vaikkapa 1012, niin tarkoittaako se sitä, että tuotteet tulevat noudettavaksi jossain kohtaa tuossa välissä? Eli jos haluan olla varma siitä, että tuotteeni ovat haettavissa, suunnittelenko aikatauluni niin, että olen paikalla tasan kahdeltatoista? (Tiedän, että palvelusta tulee tekstiviesti kun tuotteet ovat valmiita.)
Onko noudolla takaraja?
Näihin ei löytynyt vastausta ohjesivulta.
Kommentit (5)
Hyvä kysymys! Mä itse olen kotiintilannut, mutta joskus on noutokin piipahtanut mielessä.
Oman järjen mukaan sen tavaran pitää olla noudettavissa kello 10-12. Eli pitävät ainakin sen kaksi tuntia tavaroita sulle noudettavissa.
Sen jälkeen paikka vapautuu toiselle tilaajalle.
On noudettavissa heti klo 10 ja pitää hakea klo,12 mennessä.
On noudettavissa viimeistään klo 10 (aikaisintaan silloin, kun saat noutoviestin) ja pitää noutaa klo 12 mennessä. Joskus ainakin täällä ovat keränneet ja vieneet noutolokeroon jo aiemmin kuin noutoaika. Mutta tosiaan heti, kun saat viestin, että tilauksesi on noudettavissa, voit sen noutaa.
Munkin tilaukseni ovat lähes aina olleet valmiina jo jopa vähän ennen sitä aikahaarukan alkamista. Ensin tulee sähköposti, että tilauksesi on keräilty tms. ja sitten vielä tekstari koodeineen, kun tavarat ovat laitettu lokeroon. Huom. lokeroita voi olla useita, joten muista noukkia kaikki. 🙂
Jaaha, viiva katosi syystä tai toisesta kun postasin, tuossa piti siis lukea kymmenen viiva kaksitoista. t. AP