Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten vaimo saa sinut kuumaksi?

Vierailija
30.08.2022 |

Kerro varma keino, joka saa sinut valmiiksi rakastelemaan vaimoasi kalu kovana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa 20 kiloa ja ehdottaa seksiä.

Vierailija
2/12 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kuumimmaksi saisi näyttämällä oman himonsa, vaikkapa odotellen minua sängyssä, käsi tekemässä pillulle hyvää. Tai kertomalla saman asian tekstarilla.

Mutta minähän kuumenen kyllä ihan silläkin, että hän peiton alle kierähdettyämme silittelee vähän kullin päältä, tai minä vähän silittelen hänen paljasta ihoaan.

Tällä jälkimmäisellä linjalla mennään käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vaimo saa kuumaksi flirttailemalla muille miehille. Olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta, eikä tämän teho ole lainkaan vähentynyt. Se on siis se muutos vaimossa, kun hänen silmänsä saavat uuden kiillon, huulet herkistyvät säteilevään hymyyn ja sen kohde huomaa aiheuttamansa kemiallisen reaktion. Kuinka pitkälle saa mennä, siitä olemme käyneet keskusteluja, ja olen huomannut minkä vaikutuksen vaimoon teki ehdotukseni, että minulla ei ole mitään rohkeitakaan hyväilyjä vastaan, olkoon vaatteiden päältä tai alta, ja jos siltä tuntuu, jopa pillusta. En tiedä meninkö liian pitkälle enkä tiedä, onko menty niin pitkälle, mutta se mahdollisuus juuri saa minut kuumaksi.

Vierailija
4/12 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteellinen eikä tarkoita et vain pussaa ohimennen.

Vierailija
5/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamalla seksiä

Vierailija
6/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaliasta kirjoitti:

Minut vaimo saa kuumaksi flirttailemalla muille miehille. Olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta, eikä tämän teho ole lainkaan vähentynyt. Se on siis se muutos vaimossa, kun hänen silmänsä saavat uuden kiillon, huulet herkistyvät säteilevään hymyyn ja sen kohde huomaa aiheuttamansa kemiallisen reaktion. Kuinka pitkälle saa mennä, siitä olemme käyneet keskusteluja, ja olen huomannut minkä vaikutuksen vaimoon teki ehdotukseni, että minulla ei ole mitään rohkeitakaan hyväilyjä vastaan, olkoon vaatteiden päältä tai alta, ja jos siltä tuntuu, jopa pillusta. En tiedä meninkö liian pitkälle enkä tiedä, onko menty niin pitkälle, mutta se mahdollisuus juuri saa minut kuumaksi.

Taas yksi aisuri.

Vierailija
7/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottelemalla panemista pakaroiden väliin.

8/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän tulee taakseni iholle, käsi hakeutuu munan päälle ja kieli hakeutuu korvaan.

Vierailija
9/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistää alasti, toimii aina.

Vierailija
10/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieremällä kulliini

Vierailija
11/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pissaa pyllistellen

Vierailija
12/12 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamalla seksiä

Tää on toiminut meillä aina hyvin. Vaimo tehnyt aloitteet jo ainakin 25v. Mulle on käynyt aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä