Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku mikä on tämä outo pesukone

Vierailija
30.08.2022 |

Löytyy kylppärin kuvasta
https://www.etuovi.com/kohde/70046785

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä sekamelskaoksennusta koko asunto, tuli ihan paha olo tuosta. 

"Kyllä ei saa olla kuin valkoinen sohva ja live laugh love teksti tehosteena valkoisella sohvapöydällä. Ehkä musta tyyny siinä sohvalla. Ja hyi mikä tuo telkkari tuossa on, pois tuommoiset."

Ihan eletyn näköinen kämppä, IMHO.

Vierailija
42/46 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä sekamelskaoksennusta koko asunto, tuli ihan paha olo tuosta. 

Sun kommentista tuli paha olo.

Sor jos tuo kaatopaikka on sinun kotisi :( 

Minä en ikinä asuisi kerrostalossa pienessä asunnossa mutta tuo on kuitenkin joidenkin ihmisten koti ja sen verran voi ihmisellä olla käytöstapoja ettei arvostele noin pahoin toisten kotia. Kommenttisi kertoo kyllä millainen koti sinulla on. Lisäksi tässä nyt on kyse kuvien laadusta eikä sisustuksesta mutta sitä sinä et ilmeisesti ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään uusittu kuvia siinä ilmoituksessa, jostain meni viesti perille. Nyt on pesukonekin normaalin näköinen.

Vierailija
44/46 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiota herättää myös vinossa oleva soikea kattolamppu ja oudosti katkeilevat pyykkinarut. 

Pyykkikoneen vieressä oleva roskiskin on erikoisen leveää mallia.

Niinpä. Taas kerran ei ole käytetty oikeaa valokuvaajaa,vaan välittäjä on ottanut itse kuvat, jääpähän välitysliikkeelle enemmän.

"kyllä mä osaan kuvata". ..

Pyysin tarjousta myyntiturvasta. Kysyin välittäjältä että tuleeko teillä valokuvaaja paikalle? Välittäjä sanoi että "hän on kyllä ihan näppärä kuvaaja ja kamerakin on ihan oikea, sellainen järjestelmäkamera missä on iso zoomi".

Noh, otin sitten Bo lkvn, jolla on stailausryhmä ja ammattikuvaaja. Ja ennenkuin alatte naukumaan hinnasta, Bo toi pöytään tarjouksen mikä oli 20 000€ enemmän kuin mitä myyntiturva olisi laittanut pyynniksi (josta vielä olis joutunut ehkä jonkun tonnin tinkimään).

Vierailija
45/46 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä täytettävä pesukone, leveydeltään 45 cm. Mulla oli tuollainen, AEG-merkkinen, ja se kesti 28 vuotta!

Vierailija
46/46 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään uusittu kuvia siinä ilmoituksessa, jostain meni viesti perille. Nyt on pesukonekin normaalin näköinen.

Minä jo ajattelin että olenko ainoa, jonka mielestä pesukone on ihan normaalin näkönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi