Aikaisten naisten bikinit ovat tosi vääränmallisia
Isommat koot tyyppi 42, 44 . Bikinin housut ja yläosat leikattu tosi pieniksi eli pienet housut jää roikkumaan vatsan alle.Ei tarvi olla lihavakaan kun näyttää että lihoo silmissä.
Rintaliivit taas tosi oudot. Sivuilta pursoaa läskit, mitä ei ole omasta mielestä edes ollut. Eli ympärys aivan liian pieni . Samoin rintaliiveissä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen just Kreikassa lomalla ja tosi monella ruotsalaisella on pylly/stringi alaosa. Myös yli 30v ja osa ei ole edes mitenkään laihoja. Eivät kai ujostele?
Mikä on pyllyalaosa?
Varmaan sellaiset, mitkä jättää pakarat paljaaksi olematta pelkkä naru pakaroiden välissä kuten stringeissä, brasialialainen on kai niiden nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Ympärys liian pieni ja samoin rintaliiveissä?
Sitä varten niissä on ne koot, että voit etsiä itsellesi so-pi-van ko-koi-set. Ota siis isompi ympärys seuraavalla kerralla!
Koot vaihtelevat myös merkeittäin. Sovita, hyvä ihminen!
"No muttaku mä olen aina mahtunut tähän M-kokoon!! Ne tekee vaatteista nykyään pienempiä!!!" 😂
Eli aloittaja ei mahdu malliston isoimpaan kokoon, haukkuu itseään isompien kehoja, eikä suostu etsimään isompia kokoja.
Voittajan taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry kirjoitusvirhe. Ruotsi pääkielenä.... voitteko antaa anteeksi.
Ise painan 68 kiloa , että en ole mikään sadan kilon keijukainen.
Koko 44? Ja paino 68 kg? Miten kieli liittyy tähän?
Hän on varmaan aika lyhyt tai todella suuririntainen. Itse olen kokoa 36, mutta bikiniyläosa pitää olla vähintään 44 rintojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat vääränkokoiset? Se kokonumeron todellinen koko vaihtelee tosi paljon eri valmistajilla, ei kannata liikaa sitä tuijotella. Osta suosiolla isommat. Jostain netistä tilaamalla on aina arpapeliä, mikä sattuu olemaan sopiva.
ei se ole kokokysymys pelkästään. Mulla on ainakin ihan oikeasti ongelma löytää sellaisia alushousuja joita ei tarvitsisi vetää koko ajan taaksepäin tai muuten se haaraosa pureutuu takapuolelta inhottavasti toosaan ja aiheuttaa hankausta. Sitten taas kun asettelet niitä toiseen asentoon niin edestä näkyy häpyalue inhottavasti reunoilta. Kokoa kun kasvattaa niin sitten ne valuu jalasta, lörpöttää edestä tai ei istu takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Sorry kirjoitusvirhe. Ruotsi pääkielenä.... voitteko antaa anteeksi.
Ise painan 68 kiloa , että en ole mikään sadan kilon keijukainen.
Voihan se olla vaikeata, jos olet mallia pallo ja pituutta on 150cm eikä suostu ottamaan sopivan kokoisia vaan tuijottelee kokolappua ajatuksella "olen aina ollut kokoa 34, tietenkin olen sitä myös 19 vuotta ja 20 myöhemmin".
Ongelma on lörppäkangas, isot ympärykset pienellä kupilla. Ei ole pienikokoiselle mutta isorintaiselle sopivia.
Jos tarkoitat ap aikuisella varttuneempaa naista, ketä edes kiinnostaa vanhempi (esim. 35+) nainen uimarannalla? Kyllä siellä keräävät nuoremmat ja hehkeämmät huomion ja suosion.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on lörppäkangas, isot ympärykset pienellä kupilla. Ei ole pienikokoiselle mutta isorintaiselle sopivia.
Eli ovat a) huonolaatuisia
b) VÄÄRÄN kokoisia.
Jos olet kokoa 70H, niin ei se 85C tietenkään sovi.
Erikoisliikkeistä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat vääränkokoiset? Se kokonumeron todellinen koko vaihtelee tosi paljon eri valmistajilla, ei kannata liikaa sitä tuijotella. Osta suosiolla isommat. Jostain netistä tilaamalla on aina arpapeliä, mikä sattuu olemaan sopiva.
ei se ole kokokysymys pelkästään. Mulla on ainakin ihan oikeasti ongelma löytää sellaisia alushousuja joita ei tarvitsisi vetää koko ajan taaksepäin tai muuten se haaraosa pureutuu takapuolelta inhottavasti toosaan ja aiheuttaa hankausta. Sitten taas kun asettelet niitä toiseen asentoon niin edestä näkyy häpyalue inhottavasti reunoilta. Kokoa kun kasvattaa niin sitten ne valuu jalasta, lörpöttää edestä tai ei istu takapuolesta.
Osta shortsimalliset, nää on ihanat päällä https://www.sokos.fi/fi/sokos/actuelle-bambu-maxi-alushousut
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat ap aikuisella varttuneempaa naista, ketä edes kiinnostaa vanhempi (esim. 35+) nainen uimarannalla? Kyllä siellä keräävät nuoremmat ja hehkeämmät huomion ja suosion.
Minua kiinnostaa ja aikas upeat biksut on itsellänikin :)
N40
Vierailija kirjoitti:
Sitä naista itseään, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Kreikan matkoilla havaittu päinvastaistaista
"No muttaku mä olen aina mahtunut tähän M-kokoon!! Ne tekee vaatteista nykyään pienempiä!!!" 😂