Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko runsasta hiustenlähtöä että haroessa jää muutamia hiuksia käteen?

Vierailija
30.08.2022 |

Aina jää jokunen karva käteen kun haroo hiuksia. Vähän jos nykäisee niin hiuksia lähtee. Viime kesänä hiukseni vaalennettiin ja tukka paloi. Hiukset katkesi aivan lyhyeksi eikä sen jälkeen ole kasvanut vahvana niin kuin ennen. Ennen minulla oli siis todella paksut hiukset. Hiukset irtoilevat paikoittain, esim. pään sivulta on lähtenyt niin runsaasti tukkaa että sen jo tuntee kun kokeilee. Mielestäni uutta hiustakaan ei kasva. Tosin minulla on luonnonkihara ja luonnostaan pörröinen tukka, joten en ehkä vain huomaa uusia hiuksia. Siis tuleeko musta nyt kalju? Ikää 42 ja surettaa tämmöinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/5 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuksi tulet. Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan jälkioire että pudottaa kovati hiuksia.Onnellisena siitä että hiukseni on kasvaneet takaisin. Oisko näin sinunkin tapauksessa. OLin myös peoissani että kaljuksi jään.Nyt kauniit hiukset , ehkä paremmat kuin ennen!

Vierailija
4/5 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan jälkioire että pudottaa kovati hiuksia.Onnellisena siitä että hiukseni on kasvaneet takaisin. Oisko näin sinunkin tapauksessa. OLin myös peoissani että kaljuksi jään.Nyt kauniit hiukset , ehkä paremmat kuin ennen!

Niinkö! Mulla on korona ollut kaksi kertaa tänä vuonna. Jospa johtuisi vain siitä ja karvat kasvaisi takaisin. Lähtikö sulta paljon hiuksia? Ja kuinka pian sait omasi takaisin? Ap

Vierailija
5/5 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kerro mitään. Minulta lähtee valtavasti hiuksia. Harja on täynnä hiuksia, lattiat ja lattiakaivot myös, hiuksia pestessä jää tuppo käteen. Mutta minulla on paljon hiuksia, eivätkä ne ohene mihinkään. Eri asia tuo, että huomaat hiusten ohentuneen. Lukemani mukaan siinä vaiheessa hiuksista on jo lähtenyt merkittävä osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän