Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksuaalista häirintää vaiko ei?

ahdistaa
29.08.2022 |

Hei,

tapahtuneesta kulunut nyt yli viikko ja ahdistaa koko tilanne kovasti. Tästä vaikea puhua muille, on kauhea syyllisyyden tunne mutta samalla tuntuu että liioittelen koko asian.

Olin siis baarissa hetki sitten. Humalatila oli jonkun asteinen ja päätin lähteä yhden tuttavan luo nukkumaan. Sanoin hänelle, että voidaan nukkua samassa sängyssä, mutta mitään muuta en halua tehdä. Olin jo käymässä nukkumaan kun tajuan että hän yrittää ottaa minulta päällishousuja pois, siinä hetken yritin vastustaa mutta jossain vaiheessa luovutin ja ajattelin että ihan sama. Tämän jälkeen toinen osapuoli yritti jotain käsipeliä aloittaa, siihenkin sanoin alkuun ei, mutta jossain vaiheessa menin siihen itse mukaan. Mun puolelta asiaa jatkui ehkä noin 10 sekunin ajan, kunnes lopetin ja sanoin etten halua ja haluaisin vain käydä nukkumaan. Hetken aikaa tämä toinen vielä yritti ja jossain vaiheessa lopetti.

Kului hetki ja olin nukahtamaisillani/ jo nukahtanut, kun havahduin siihen, että minua sormitetaan. Työnsin hänet pois ja sanoin että lopeta, hän yritti vielä sitä hetken aikaa taas jatkaa ja sitten lopetti. Humalatilani takia en itse lähtenyt tilanteesta pois vaan jäin kuitenkin kyseiseen paikkaan nukkumaan.

Tämä oli viimeinen muistikuva ja aamulla herätessä lähdin äkkiä pois ja estin tämän tutun joka puolella. Nyt ahdistanut koko viikon älyttömästi, itkettää koko ajan ja on tunne ettei pystyisi liikkumaan.

Kuitenkin oon paljon miettinyt tapahtuiko tässä edes mitään väärään, kuitenkin MÄ menin hetkellisesti mukaan, jonka kyllä lopetin nopeasti ja sanoin ei, mutta jos kyseisellä toiminnalla annoinki väärän kuvan toiselle osapuolelle jonka takia kuvitteli että olisi ok tehdä edellämainittuja asioita vaikka nukuinkin. Samalla kuumottelen onko yöllä tapahtunut nukkuessani jotai, mutten siihen vain ole itse herännyt

Voitteko te siis antaa tähän mielipiteenne. Onko tässä tapahtunut jonkunäköistä häirintää vai täytyykö tästä ihan vaan itseään syyttää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei on ei missä vaan vaiheessa.

Vierailija
2/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus tuo on silloin, jos esim. sormi on penetroinut. Muussa tapauksessa se on jonkinasteinen seksuaalinen hyväksikäyttö/häirintä. Poliisiasia joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo laitonta, tietenkin.

Mene ensi kerralla ihan kotiin vaan, niin kaikki pääsevät helpommalla. Ihan oikeasti. Älä mene kenenkään sänkyyn.

Vierailija
4/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuo on kategoriaa raiskaus/hyväksi käyttö, ei häirintä.

Eka yritys saattoi olla väärinkäsitys, mutta uudet yritykset nukkuvalle ei.

Vierailija
5/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen hyväksikäyttö, tee rikosilmoitus tekijästä ja hae itsellesi apua esim terapiasta.

Vierailija
6/7 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien humalatila sai aikaan epämiellyttävää käytöstä, mutta ei tuo mikään raiskaus ole eikä sinne päinkään. Kannattaa ottaa opiksi ja juoda vähemmän jos tuosta tuli morkkista. 

Vierailija
7/7 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta raiskausta saa kun olet ollut mukana ja sitten et muista. Esim jos nainen ratsastaa, niin kun mies sanoo ei, niin sillon se on raiskaus jos nainen liikkuu vielä vähänkin? Jotain vastuuta siitä omasta käytöksestä pitää ottaa. Juo vähemmän, älä mene sänkyyn on hyvä ohje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi