Mitä tekisitte petettynä osapuolena tässä tilanteessa.
Eli mieheni jäi kiinni pettämisestä, eli oli kuksinut paljon itseään nuorempaa kesätyöntekijää. Meillä suhteessa ollut viime aikoina kriisejä. Itse mulla oli peliä työkaverini kanssa, mutta sängyssä en ole kenenkään muun kanssa ollut. Olemme päättäneet jatkaa kuitenkin suhdettamme. Nyt vaan on noussut viha sitä nuorta muijaa kohtaan. Varsinkin, kun se edelleen on lähestynyt miestäni ja itkenyt omaa huonoa suhdetta sille. Vika on yhtä paljon kaikissa eli myös minussa miksi näin on käynyt, koska ilmeisesti mieheni ei ole unohtanut mitä tein hänelle. Mieheni on katunut tekoaan ja kertonut, että ei löytänyt syytä sille, vaan sanotaan, että tilaisuus teki sen mahdolliseksi. Soitanko tälle akalle ja kerron ajatuksistani, että tajuaa, että hän ei todellakaan ole ollut miehelleni mikään erityinen, vaan mistä asiat todellakin on johtunut, että miheni on häntä pannut.
Kommentit (22)
Älkää koskaan hetken huumassa riskeeratko perhettänne. Itse sen sain kokea kantapään kautta, mutta toisaalta meillä oli myös silloim omassa parisuhteessa ristiriitoja, joten jos se ei olisi silloin puhdistanut ilmaa vähäksi aikaa en tiedä missä tilanteessa oltaisiin nyt.
Itse olet syyllinen. Sait mitä tilasit.