Eikö teitä ällötä tehdä marjoista mehua?
Poimin mustaviinimarjoja ja mua oksettaa kaikki öttiäiset niisä 🤢 vaikka kuinka koittaa perkata niin ei tuollasista mustista marjoista kaikkia pikku hämiksiä ym välttämättä näe.
Mehua pitäs tehä noista ja ällöttää ajatus jostaki mato hämis mehusta 🤮
Kuinka helposti noita ötököitä menee mehuun jos mehumaijalla tekee?
Ällöttääkö ketään muita tällänen? Tykkään noista marjoista kyllä ja mustaviinimarja on lempparia, mutta ne öttiäiset 😨😨
Kommentit (24)
Tiesithän, että litrassa kauramaitoa on noin 2000 öttiäisen jäänteitä.
Vattuja se on vatun matokin.
Juuri porisee karviaismehu ei siellä ollut kuin 1 amppari ja 1 koppis.
Ampparin pelastin pihalle ja koppiksen laitoin viemäriin.
Ei ällötä. Nuo on mulle neutraaleja asioita.
Voihan niitä marjoja huuhdella ensin jossain siivilässä/lävikössä... Mä olen syönyt marjoja suoraan pensaasta vuosikymmenet ja ihan hyvävointinen olen.
KASVA AIKUISEKSI!
No EI marjat on Terveellisiä !
Minä se olen poiminut karpalot, puolukat, saanu viinimarjoja , poiminut mustikoita ja hilloja eli suomuuraimia.Etkö sitäkään tiennyt Että puolukat ja karpalot auttaa virtsatien tulehdukseen!eli ei ! Uskallan jopa lapioida, jopa hevosen Paskaa talikolla tallikärryyn,
Ja pistää sitä istutusten juurelle paljain käsin tarttua matoon ja laittaa sen ongen koukkuun kun ongin kaloja.
Olen löytänyt hirvikärpäsiä hiuksistani , selästä sen kun noukin vain käsilläni pois.
🦟🐌🐛🦋
Jopa tuollanen vihreä seittiä tekevä mato oli lakissani kun tulin matkasta pyhkäsin sen pois
Ja kusiaisia juoksenut housunlahkeessta,
Ja olen saanut myös hämähäkin seittäkin kun mustikoita poimurilla olen poiminut
Kyllä nytkin tänä syksynä karpalot ja puolukat poimin viinimarjoja mansikoita ja karviviaisia ostan no mansikoita tuli käytyä ostamas itsepoimien.
Mansikkatilalta.
Joo en ole niin arka jalka.
KASVA AIKUISEKSI!
Minä se olen poiminut karpalot, puolukat, saanu viinimarjoja , poiminut mustikoita ja hilloja eli suomuuraimia.Etkö sitäkään tiennyt Että puolukat ja karpalot auttaa virtsatien tulehdukseen!eli ei ! Uskallan jopa lapioida, jopa hevosen Paskaa talikolla tallikärryyn,
Ja pistää sitä istutusten juurelle paljain käsin tarttua matoon ja laittaa sen ongen koukkuun kun ongin kaloja.
Olen löytänyt hirvikärpäsiä hiuksistani , selästä sen kun noukin vain käsilläni pois.
🦟🐌🐛🦋
Jopa tuollanen vihreä seittiä tekevä mato oli lakissani kun tulin matkasta pyhkäsin sen pois
Kyllä nytkin tänä syksynä karpalot ja puolukat poimin viinimarjoja mansikoita ja karviviaisia ostan no mansikoita tuli käytyä ostamas itsepoimien.
Mansikkatilalta.
Vierailija kirjoitti:
KASVA AIKUISEKSI!
🦟🐌🐛🦋
Mansikkatilalta.
Ihan rauhasa...
No ei sinänsä, ei tässä elämässä varmaan voi välttyä syömästä öttiäisiä.
Yleensä kyllä huuhtelen melko tarkasti poimimani sienet ja marjat öttiäisten varalta, että ei sinne ainakaan mitään isoja hämähäkkejä tai matoja jää.
Et taida paljoa syödä? Ootko koskaan miettinyt mitä on puristettu vaikka ruokaöljyjen mukana menemään? Tai eineksiin. Jauhoihin?
Aattelit, että kaupan mehuissa on jotain laboratoriomarjoja? :D
Vierailija kirjoitti:
Et taida paljoa syödä? Ootko koskaan miettinyt mitä on puristettu vaikka ruokaöljyjen mukana menemään? Tai eineksiin. Jauhoihin?
NIin joo muuten, tiesitkö että monella "suklaa-allergikolla" ei ole suklaa-allergiaa, vaan torakka-allergia? Suklaan mukana tulee aina torakkaa jauhomuodossa, ei voi vaan välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin joo muuten, tiesitkö että monella "suklaa-allergikolla" ei ole suklaa-allergiaa, vaan torakka-allergia? Suklaan mukana tulee aina torakkaa jauhomuodossa, ei voi vaan välttää.
Mmmm. Maraboun maitotorakkalevyä.
En juo enkä syö enää ikinä mitää 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Voihan niitä marjoja huuhdella ensin jossain siivilässä/lävikössä... Mä olen syönyt marjoja suoraan pensaasta vuosikymmenet ja ihan hyvävointinen olen.
Sama tällä osan keitän mehuksi.
Vierailija kirjoitti:
En juo enkä syö enää ikinä mitää 🤮🤮🤮
Se on varmasti viisainta, veteenkin on kalat pissanneet.
Hyvin sanottu. Olisiko tuohon joillakin ratkaisut jo marjojen keruu- ja pesuvaiheessa. Ehkä eri tilassakin, lähempänä puutarhaa. Ei kai kukaan keittiöönsä ota pomppivia ötököitä kauheasti, silloin kirkuisi koko ajan ja sätkisi ilmassa.
Syödäänhän sitä hyönteisiä sirkoista lähtien. Ja onhan niitä jäämiä kahvijauhoista teehen ja jaihoihin. Ei tässä steriilissä maailmassa eletä.
Vierailija kirjoitti:
KASVA AIKUISEKSI!
🦟🐌🐛🦋
Mansikkatilalta.
Kristus mikä sepustus ja asia uppoo tuohon puutaheinää-selostukseen.
Ei ketään muita ällötä.