Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takautuva mustasukkaisuus

Vierailija
28.08.2022 |

Kärsin itse uudehkon miesystäväni aiempien suhteiden synnyttämästä mustasukkaisuudesta. Lähinnä liittyen seksiin. Tämä on ihan typerää. Ja kuluttaa voimavarojani. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, mulla oli samaa ensimmäisessä suhteessani. Mies oli tehnyt selväksi, miten ihana nainen se ex olikaan, joten oli kivaa olla sängyssä miehen kanssa tietäen, että tulen verratuksi sielläkin eksään.

Jokainen vertaa nykyistä kumppaniaan exiinsä, ihan pakostakin. Jotain täytyy olla paremmin nykyisessä tai sitten täytyy tyytyä vähempään. Ihan kuin kaupan hyllyltä valikoisi toisen ominaisuuksien mukaan ja kun hylly on käyty lävitse, siirrytään seuraavaan.

Vierailija
22/22 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, mulla oli samaa ensimmäisessä suhteessani. Mies oli tehnyt selväksi, miten ihana nainen se ex olikaan, joten oli kivaa olla sängyssä miehen kanssa tietäen, että tulen verratuksi sielläkin eksään.

Jokainen vertaa nykyistä kumppaniaan exiinsä, ihan pakostakin. Jotain täytyy olla paremmin nykyisessä tai sitten täytyy tyytyä vähempään. Ihan kuin kaupan hyllyltä valikoisi toisen ominaisuuksien mukaan ja kun hylly on käyty lävitse, siirrytään seuraavaan.

Jaa että niin teet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla