Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autatteko miestänne nostamaan esim. Peräkärryn kuomun paikalleen kun sitä ei yksin saa?

Vierailija
28.08.2022 |

Tai vastaavaa. Kuuluuko ne vaimon tehtäviin vai saako mies pärjätä aina yksin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla niin vahva, että jaksaa yhden kuomun nostaa paikalleen

Vierailija
2/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF?

Minä sen peräkärryn kuomun nostan paikoilleen, tai pyydän lapsia apuun. Minä sen peräkärrynkin hain, ja nostelin ne tavarat sinne ja purin sen kuorman itse. Sitten mies tulisi erikseen nostelemaan jotain kuomua? Haistakaa huilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF?

Minä sen peräkärryn kuomun nostan paikoilleen, tai pyydän lapsia apuun. Minä sen peräkärrynkin hain, ja nostelin ne tavarat sinne ja purin sen kuorman itse. Sitten mies tulisi erikseen nostelemaan jotain kuomua? Haistakaa huilu.

Käytännössä kaverini tai vanha isäni joutuu auttamaan aina. On omakotitalo ja mökki. Olen kyllästynyt kun apukäsiä ei ikinä ole. Auto kyllä pitää vaimolla olla aina kun kunnossa. T. Kyllästynyt

Vierailija
4/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut apukäsinä. Muistan joskus, kun kannoin yksin jonkun 150 neliön huoneiden lautalankut suojaan vesisateelta. Nyt on vissiin aika tehnyt tehtävänsä, samoin kuin työ päätteellä. En ole enää yhtä vahva. Yritän kuitenkin aina olla kantoapuna ja muissakin hommissa tekemässä. Omakotitalossa hommaa riittää.