Auttakaa! Mies jättänyt pöydälle villasukan, jonka päätyosan koira repinyt rikki, viesti "korjaatko huomiseksi, menee *Sulon syntymäpäiville"
Osaan neuloa suoraa putkea, mutten tuollaista villasukan päätyä. Olen purkanut langat siihen saakka, mutta varvas-osa sukasta puuttuu.
Kommentit (26)
Lähetä miehelle viesti: korjaa itse.
Jos mies oli osannut ne tehdäkin, niin varmaan osaa korjatakin.
Tää sama tarina on muuten ollut täällä aiemminkin.
Vai sukan pääty.
Vie koira piikille ja käske miehen ostaa uudet sukat. Kirppareilta löytyy halvalla, laatu kyllä vaihtelee.
Mikä helvatan olettamus on vallalla, että kaikki naiset osaavat käsitöitä? En ole IKINÄ osannut kutoa villasukkaa.
6. luokalla piti kutoa sukat jouluun mennessä. Äitini kutoi ne valmiiksi toukokuussa. Isänikin olisi varmaan selvinnyt siitä tehtävänannosta paremmin kuin minä :D
KK:n villasukkakoulun 5. oppitunti: näin teet kärkikavennukset ja päättelet langat | Kodin Kuvalehti
Ompele se sukan terä umpeen, ihan harsimispistoilla vaan. Silloin se on ehjä. Kuka tarvii villasukat, kun ulkona on 30 asteen helle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvatan olettamus on vallalla, että kaikki naiset osaavat käsitöitä? En ole IKINÄ osannut kutoa villasukkaa.
6. luokalla piti kutoa sukat jouluun mennessä. Äitini kutoi ne valmiiksi toukokuussa. Isänikin olisi varmaan selvinnyt siitä tehtävänannosta paremmin kuin minä :D
Häpeä nainen!
Heitä sukka roskiin, sano, että koira vei sukan piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä nainen!
Oppivatko transnaiset villasukan kutomisen siinä hormoneja napsiessaan automaattisesti? Onko se ylipäänsä jokin estrogeeneihin liittyvä juttu?
Vedä se sukka päähäsi ja mene muualle täältä trollailemasta surkeita trollejasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä nainen!
En. Osaan ostaa sukkani paremmin taitavilta käsityöläisiltä.
Jätä sille lappu, että nyt on kesä.
Ota vanha pipo, leikkaa kärki ja liitä sukkaan pääksi. :D
"Sulo" voisi olla tyytyväinen johonkin muuhun lahjaan.
Ap, ei se sukan korjaaminen ole sun homma millään tavalla. Et sä ole sitä rikkonut.
Anna miehen korjata itse? Mikä idioottiolettamus tuo on että kaikki naiset osaa jotain sukkia kutoa.
Itse en ole eläissäni neulonut yhtäkään riviä sukkaa.