Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden kumppanin esittely lapsille

Vierailija
28.08.2022 |

Otin eron 20 vuoden suhteesta. Mies oli alussa kovasti eroa vastaan, mutta murhe haihtui, kun hän löysi uuden naisystävän kolmessa kuukaudessa. Myös nainen otti eron tahollaan ja he muuttivat saman tien yhteen asumaan. Lapsille (9 ja 14) asunnossa ei ole varattu omaa huonetta. Uusi nainen esiteltiin lapsille siten, että he kutsuttiin käymään isänsä luona ja selvisi yllärinä, että nainen asuukin siellä. Isä tapaa lapsia kerran viikossa pari tuntia.

Kysymys kuuluu: Onko toiminnassa mitään väärää lasten kannalta? Eksän mielestä ei, minun näkökulmastani on, koska lohduttelen lapsia iltaisin ja vakuuttelen, että isä ei ole heitä hylännyt, vaikka lapset kokevat nyt niin. Lapset eivät halua mennä isälleen, koska "siellä on se nainen", mutta eksän mielestä minä suurentelen asiaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ei kun jätitkin jo. Onnea hyvästä päätöksestä.

Vierailija
2/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet lapsille ettei isä ole hylännyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, voin samaistua lapsiinne itsekin eroperheen lapsena. Meillä vaan kävi niin että se nainen muutti meidän lapsuudenkotiin. Ei siinä lasten auta kuin sopeutua ja nuolla haavat omissa oloissaan, valitettavasti. Harmi, pidin ennen isästäni, mutta nykyään kuka tahansa naapurin papparainen on läheisempi kuin oma isä.

Vierailija
4/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu  niin kamalalta sanoa, että on hylännyt, etten voi sanoa. Elättelen toiveita, että tilanne muuttuisi. Ja tapaahan tuo kuitenkin heitä : (

Vierailija
5/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vieläkään virallisesti kuullut että eksäni seurustelisi jonkun kanssa xD Epävirallisesti lapsillani on uusi äitipuoli, josta ex ei ole sanonut sanaakaan, enkä varsinkaan ole häntä tavannut ja ex tekee kaikkensa etten tapaakaan. Että sillai.

Lapsilta olen asiasta kuullut.

Vierailija
6/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraantumista olen huomannut itsekin, vaikka kuinka yritän tukea : ( Lasten puolesta sydän särkyy, vaikka ero olikin elämän paras ratkaisu,

Vierailija
7/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaisia huolia kun ei ole wt-uusperhettä.

Vierailija
8/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kyllä ihan keskiluokkainen, akateemisesti koulutettu perhe ilman perinteisiä WT-ongelmia. Siksi en koskaan uskonutkaan, että mies voisi toimia kuten toimi, AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän