Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys ryhmäseksistä

Vierailija
28.08.2022 |

Kysymys niille jotka ovat päässeet harrastamaan herkkua nimeltä ryhmäseksi.
Nainen: Kun sinua hoitelee yksi mies ja lennossa vaihtuu toinen panija niin tunnistatko sen eli tuntuuko kahden kalun välillä selkeä ero että tiedät että nyt on uusi herra panemassa sinua vai onko tilanne vaan niin kiihottava että eroa ei tunnu ja tärkeintä siinä tilanteessa on että on joku joka panee?

Mies: Kun vaihdat lennossa pillusta toiseen niin tuntuuko pillujen välillä eroa vai onko siinäkin tilanne niin kiihottava että pääasia on että pillua on tarjolla eikä pysty erottamaan kenen pillua panet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvastaus:

Piparit sinänsä ei paljon toisistaan eroa, mutta kunkin naisen fiilis ja lataus vaikuttaa tuntumaan merkittävästi. Upeinkaan vartalo tai ihanin pimppikään ei toimi jos nainen on varautunut tai epävarma haluaako edes olla tilanteessa. Ja toisinpäin luonnollisesti, jos heittäytyy ja uskaltaa, yöstä tulee mieletön kaikille. Eikä noita upeimpia ja täydellisiä meidän porukassa olekaan kyllä, kaikki ovat ihan tavallisia vartaloita joita ei instassa esitellä mutta ovat täydellisiä meidän porukkaan.

Vierailija
2/9 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai erilaiste penikset tuntuvat erilaisilta, onhan koko ja muoto erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva on kertonut että peniksissä on suuria eroja varsinkin kovuudessa ja ne erot kyllä tuntee. Pillujen tuntumassa voi olla eroja varsinkin jos nainen supistelee voimakkaasti lauetessa.  Vähiten eroja olen huomannut anuksissa, ne tuntuu kaikki samalta.

Vierailija
4/9 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihan omin silmin kun mies vaihtuu, en sitä pillulla tunnustelemalla selvitä. Kysyjä ei ole tainnut kimppaa kokea?

Vierailija
6/9 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niissä pilluissa ole eroja varsinkin kun niissä on jo ainakin yhdet siemenet sisällä. Eli liukasta on.

Vierailija
7/9 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se isoin ero on sen naisen muu tuntuma, esim. onko hoikka vai pyylevä. Sekä mahdollisesti tuoksu, toiset tuoksuu parfyymilta toiset voi tuoksua hyvältä ilman mitään tai sitten pahalta. Takaapäin jos panee tuntee onko pakarat pehmät vai kovat kuin kivet. Itse pillujen tuntuma ei ihan hirveesti eroa paitsi jos ikäeroa naisten välillä on reilu 20 vuotta niin kyllä sen huomaa.

Vierailija
8/9 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa kun vaatteet riisutaan ja miehiä on useampi ympärillä ,sitä tärisee kiimassa . Itse koin vaan häpeää kun tuoksuun pillulle. En päässyt pesulle vaan jalat levitettiin puoli väkisin ja nuori kolli alkoi nuolemaan.pian toinen jatkoi ,tätä jatkui hetken ,totesivat että olen nainti kunnossa.

Ensimmäinen työntö ,se oli järkyttävän hyvä.

Kun nainti alkoi olin puoliksi tajuton ,pidin vaan huolta että miehen oli helppo työntyä sisään ,sain orkkua ,en huomannut kun naamasta että toinen oli pukilla.

Vierailija
9/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme