Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikissa vanhoissa yksiöissä paska ääni eristys päälekkäisiin asuntoihin?

Vierailija
27.08.2022 |

Tuntuu, kuin asuisi josssin kimppakämpässä. Kuulen, kun naapuri käy vessassa, tekee ruokaa tai mitä vain.
Kuulen jopa lasin pöydälle laiton.
Olen asunut tässä vasta kuukauden ja olen aivan loppu.
Asun aiemmin kaksiossa eikä samaa ongelmaa ollut. Toki äänet kuului, mutta ei näin selvästi ja elävästi.
Ihan, kuin asuisin omakotitalon keskimäisessä kerroksessa. Yläpuolella sekä alhaalla asuisi joku muu .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole naapuri kyylä vaan tämä molemmin puolilta kuuluva elämisen ääni vain kuuluu kaiken aikaa. Ei hetken rauhaa.

Toinen herää aikaseen ja toinen valvoo myöhään.

Ääni on vaikea hahmottaa tuntuu, kuin tauoton häly kävisi kokoajan jossain kämpässä.

Nyt vasta olen alkanut erottamaan, että nuo ovat yläkerran ääniä ja nuo alakerran.

Vierailija
2/4 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhassa talossa yksiössä (20 neliön) eikä kuulu miltein mitään. Ei seinien eikä katosta.

Huonosti rakennettu talo.

Onko muita ongelmia? Voisit tehdä aloitteen kuntotarkistuksesta ja peruskorjauksesta.

Putkiston ja ilmanvaihdon kunto olisi hyvä selvittää myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta täällä ei lopu tuohon. Saatan kuulla usein erikerroksen kämpän ja vielä senkin seinän takaa ääniä.

Ei ole edes pieni asunto.

Vierailija
4/4 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Taloissa on eroja. Joillakin kuuluu kaksioihin tavalliset naapurin äänet, joskaan ei ehkä noin selvästi. Olisiko taas muutto ratkaisu, pääseekö osa edes muuttamaan, se maksaa sen verran. Yksiötä ei kannata ottaa, ellei ole opiskelija väliaikaisesti paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän