Haluaisin epätoivoisesti lapsen
Ehkä liioiteltu otsikko mutta haluan vain avautua aiheesta ja kuulla muidenkin kokemuksia.
Olen siis aiemmin eronnut suhteesta jossa oli väkivaltaa ja kontrollointia, kyseinen suhde tuhosi minut ihmisenä totaalisesti ja olen pikkuhiljaa saanut elämääni ja itseäni kasaan suhteen jälkeen.
Olen vielä alle 30 eli sinänsä kiire ei ole vaikka hirveä vauvakuume onkin. Tuntuu, että kaikki ympärilläni saa jo toista ellei kolmatta lasta ja itse olen jäänyt aivan yksin ja koen oloni jo hieman epätoivoiseksi kun en löydä ketään jonka kanssa perheen perustaminen voisi olla edes mahdollinen.
Deittisovellukset ovat olleet kohdallani pettymys ja entinen suhde on kieltämättä jättäny jälkensä. Olen jäänyt araksi ja epävarmaksi itsestäni. Toisaalta uskon vielä, että joku päivä omatkin unelmat toteutuu parisuhteesta ja perheestä joten en vielä pidä vaihtoehtona hankkia lasta yksin.
Mietin siis löytyisikö täältä tarinoita muista vauvakuumeilijoista joilla ei miestä ole tai ketkä ovat saaneet elämänsä siihen suuntaan mihin halusi.