Mun auto on BMW vitossarjaa
Kommentit (49)
Sun aivot on sun surkastuneiden kivesten kokoiset
Minulla on isompi kuin sinulla, X5-maasturi :) Sain mieheltä 40-vuotislahjaksi kesäkuussa.
Aina kun taajamassa joku ohittaa kaahaten 100km/h niin auto on bemari. Kyllä muutkin autot kulkee jos painaa kaasua. Kaasun painaminen on helppoa.
Aika jännää. Halvimmat 5-sarjan louskut saa alle tonnilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isompi kuin sinulla, X5-maasturi :) Sain mieheltä 40-vuotislahjaksi kesäkuussa.
Vai että maasturi. Salli minun nauraa. Tuolla vekottimella ei tee maastossa oikeasti yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Bemulla saa naisia 👍
M35
Audilla ei.
Otan osaa :(
Sano vielä että diesel-koneella...
En ikinä kuuna päivänä vaihtaisi omaa korealaista sähköautoa mihinkään bemariin. Vai onko ne saanut jo jonkun järkevän sähköhärpäkkeen tehtyä? Se mikälie ix3 oli ainakin ihan onneton viritys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että maasturi. Salli minun nauraa. Tuolla vekottimella ei tee maastossa oikeasti yhtään mitään.
Silti se on kalliimpi ja isompi. Se lyttää sun vitossarjan auton istumalla sen päälle.
Mies osti uuden kymppisarjalaisen juuri eilen.
Vitossarjasta on tullut kaamea teinilintta. Ei pysty enää arvostamaan koskaan kun joka ikinen lippisjonne ja veeti ajelee jollain vitossarjaritsalla