Mun auto on BMW vitossarjaa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Bemulla saa naisia 👍
M35
Ja futarikundeja! Minullapa onkin glory hole neliovisen vitossarjalaisen takapenkillä.
T Niko Petteri
Vierailija kirjoitti:
Bemulla saa naisia 👍
M35
Jep, pillurinkiä kun kiertää niin voi valita kenet niistä nuorista naisista ottaa kyytiin 😎
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isompi kuin sinulla, X5-maasturi :) Sain mieheltä 40-vuotislahjaksi kesäkuussa.
Nivalla vetäsin viime talvena tuollaisen sämpylän montusta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vitossarjasta on tullut kaamea teinilintta. Ei pysty enää arvostamaan koskaan kun joka ikinen lippisjonne ja veeti ajelee jollain vitossarjaritsalla
7-sarja on uusi 5-sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemulla saa naisia 👍
M35
Saan naisia vaikka mulla on 2004 vyosimallin ruma pösö 🤔
Äijä onki salee ollu TISissä
Ainoa Bemari minkä suostuisi ottamaan on 2002-malli.
Mulla M3 bemmi ja naisia riittää 😉 Kesän bimmerpartyssä naisia pörräsi ympärillä kuin pörriäisiä 😅
Tuolla autolla ei saa ajaa kuin insinöörimajurit.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa Bemari minkä suostuisi ottamaan on 2002-malli.
Mä voisin ottaa tuon jos joku antaisi ilmaiseksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isompi kuin sinulla, X5-maasturi :) Sain mieheltä 40-vuotislahjaksi kesäkuussa.
Se on katumaasturi eikä maasturi. Ei mistään polkupyöristäkään puhuta moottoripyörinä.
Ostin eilen audi 11 sarjan prototyypin.
Illalla nusasin kahta parikymppistä ja tänää saan kolmatta.
Eiku sit sä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lada.
Ja onko vielä "GLS" versio, Galvanoidut Listat Sivuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että maasturi. Salli minun nauraa. Tuolla vekottimella ei tee maastossa oikeasti yhtään mitään.
Silti se on kalliimpi ja isompi. Se lyttää sun vitossarjan auton istumalla sen päälle.
Mun Cadillac Escalade syö sun x5 pikkubemarin aamupalaksi. Varmasti joku auto syö mun escaladen mutta ei ainakaan bemari :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla dodge challenger hellcat. Se sun x5 kalpenee sen rinnalla. Isompi koko ei sun autoa pelasta eikä mahdolliaesti kalliimpi hinta. Se riippuu siitä paljon se x5 maksoi
Mistä tunnistaa järkevän ihmisen:
Myynnissä on kaksi autoa: toisessa (BMW) ei ole nelivetoa, toisessa (Audi) on. Muuta eroa autoilla ei käytännössä ole. Järkevä ihminen ostaa siis sen nelivedon, jos ei muun takia, niin ainakin se kiihtyy paremmin. Henkilö, jota kutsutaan näppäräksi, tekee toki sitten kompromissin ja ostaa nelivetoisen BMW:n, jota kutsutaan "kaupunkimaasturiksi", jotta saadaan kiskottua nelivedosta (Audi tarjoaa oletusarvona) hieman lisähintaa.
Mikä mopo. Meikällä vm 2021 M8. Ihan ok kärry.
Kaikille jotka kipuilette, kumpi kannattaisi ostaa.
.
Saan naisia vaikka mulla on 2004 vyosimallin ruma pösö 🤔