Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen omalla tyylillä kotityöt, puoliso nalkuttaa

Tasainen työnjako
26.08.2022 |

Minä teen omalla tyylillä kotityöt, mutta puoliso ei usko että hänen tapansa ei ole ainoa oikea.

Rännien putsaus lehdistä: törkin haravalla
sen verran, että piikkeihin tarttuu jokin lehti. Mies väittää, että pitäisi kiivetä katolle ja painepesurilla tai kädellä ottaa kaikki töhkä ränneistä. Mutta minun tapani on yhtä oikea kuin hänen.

Auton valmistelu pitkää mökkimatkaa varten: tankkaan sen verran kauan kuin jaksan pidellä pistoolia, yleensä noin kymmenellä eurolla. Mies väittää, että pitäisi tankata tankki täyteen, katsoa että kanisterissa on muutama litra varapolttoainetta, merkkivaloja ei pala, renkaissa on oikeat ilmanpaineet, öljyt kunnossa, ja pissapojassa nestettä. Mutta minun tapani on yhtä oikea kuin hänen.

Puun kaataminen: nyrhin kirveellä sen verran kuin jaksan. Kyllästyn ja jätän kirveen puun juurelle, jos vaikka joskus jaksaisin jatkaa. Mies väittää, että pitäisi moottorisahalla kaataa ja kiilojen avulla oikeaan suuntaan, sahata saman tien pölleiksi, jotka viedään klapintekopaikalld eikä jätetä märkään metsään, karsia oksat ja hakettaa ne. Mutta minun tapani on yhtä oikea kuin hänen.

Onko teillä omia esimerkkejä siitä, kun puolisolle ei mikään kelpaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paske trolli

Vierailija
2/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin ja pisin trolli.. tähän Asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono.

Vierailija
4/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän huonoin ja pisin trolli.. tähän Asti

On täällä huonompiakin tänäänkin ollut.

Vierailija
5/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista meillä.

Kun on tiskivuoroni, laitan tiskikoneeseen yhden kattilan ja loput tiskit jätän tiskialtaaseen. Vaimon mielestä tämä on väärä tapa. Mutta ei ole vain yhtä oikeaa tapaa täyttää tiskikone.

Vierailija
6/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia, että esim bensa loppuu kesken matkan ja puolisosi tankkaustapa on yksiselitteisesti väärä.

Vierailija
7/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että tulee haluttu lopputulos. Itse en arvosta mieheni imurointia, kun sen jälkeen lattialla on edelleen silminnähtäviä roskia ja pölypalloja.

Vierailija
8/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään peset auton sisältä painepesurilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi