Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa viikonloppuisin vain loikoilla. Vaikka olisi ulkonakin pihalla tekemistä

Vierailija
26.08.2022 |

Ensinnäkin pitäisi miettiä polttopuita talveksi ja mies sanoo, että kyllä ne vielä pari talvea riittää. No ei varmasti riitä. Sanoin että ostetaan puita ja pinotaan ne liiteriin. Mies ei suostu. Takapihalla pitäisi harventaa vähän mm. yksi kamala omenapuu sahata pois. Sanoin miehelle, että se tehdään huomenna. Hän sanoi, että on ollut niin rankka viikko töissä, että nyt aikoo levätä ja ehkä lähteä kaverin kanssa mökille.

Aina sama juttu, hän haluaa vain levätä vaikka olisi kuinka paljon tekemistä. Sitten ne asiat tehdään kun minä muistutan niistä tarpeeksi monta kertaa. Väsyttää niin paljon tällainen käytös mieheltä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanotaan ettei nykynainen tarvitse prinssiä pelastamaan itseään.

Oho, normaalit kotityöt tekee miehestä prinssin. :D

Niin, pikkurouvan varpaita palelee kun prinssi ei pelasta häntä talven kylmyydeltä.

Jos nainen on niin vahva ja itsenäinen kun hän väittää tuntuu vähän hassulta ettei se vahvuus kuitenkaan riitä puhelimen nostamiseen korvalle.

Onko miehenä olo niin rankkaa, että kotityöt eivät onnistu? AP selvästi osoitti, että he tekisivät hommat yhdessä.

Naisella on jotain kotitaloudellista valtaa määritellä milloin mitäkin tehdään? Polttopuiden tilaamiseen tarvitaan kaksi aikuista?

Miehellä on jotain kotitaloudellista valtaa olla tekemättä mitään?

Kyllä! Ihan jokaisella täysi-ikäisellä ihmisellä on valta päättää siitä omasta elämästään.

Vierailija
42/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pikkurouvan varpaita palelee kun prinssi ei pelasta häntä talven kylmyydeltä.

Jos nainen on niin vahva ja itsenäinen kun hän väittää tuntuu vähän hassulta ettei se vahvuus kuitenkaan riitä puhelimen nostamiseen korvalle.

Onko miehenä olo niin rankkaa, että kotityöt eivät onnistu? AP selvästi osoitti, että he tekisivät hommat yhdessä.

Naisella on jotain kotitaloudellista valtaa määritellä milloin mitäkin tehdään? Polttopuiden tilaamiseen tarvitaan kaksi aikuista?

Kyllä! Ihan jokaisella täysi-ikäisellä ihmisellä on valta päättää siitä omasta elämästään.

Siinähän tapauksessa nainen saa päättää, milloin kysyy miestä kotitöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella ihmisellä on vapaus valita mitä tekee ja milloin tekee.

Vierailija
44/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän tapauksessa nainen saa päättää, milloin kysyy miestä kotitöihin.

Totta kai saa kysyä ja mies saa sanoa ei.

Vierailija
45/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi itse hoitaa sitä omenapuun sahaamista?

Vierailija
46/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva tykkää tuijottaa kännykkää viikonloput vaikka pihalla olisi paljonkin tekemistä. No saanpahan tehdä rauhassa ilman nalkuttajaa.

Miksi tekin ootte yhdessä?

Sitä minäkin olen miettinyt mutta kun ei ole varaa erota ja lapset.

Vierailija
47/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän tekee työkseen? Itse olen toimistorotta ja mieheni taas fyysisessä työssä. Itse oikeastaan jopa kaipaan iltaisin ja viikonloppuisin liikettä, puuhaa ja fyysistä rasitusta, koska töissä kyllä istun ja olen paikallani paljon. Mies taas liikkuu töissä niin paljon, että vähemmälläkin empatiakyvyllä tajuaa, että on oikeasti vain väsynyt töistä. Ei se aina laiskuutta ole, patterit vaan loppuu itsekultakin jossain vaiheessa.

Juuri näin, itselläni oli tämä tilanne. Vaimo toimistossa, minä fyysesti raskaissa hommissa ja vaimo iltaisin intoa ja energiaa täynnä. Minä taas uuvuksissa, että tarvitsin huiliaikaa. Mutta jos miehesi on myös toimistossa niin sitten symppaan sinua. Enkä väheksy mitenkään toimistotyötä, mutta sellaisen päivän jälkeen kaipaa varmaan jotain ulkohommaa ja liikuntaa.

Vierailija
48/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo ei ehkä ole teille se optimaalisin vaihtoehto. Olisko taloyhtiöön muuttaminen helpompaa...? Oma talo vaatii kuitenkin tietyn verran puuhastelua tai sitten paksun lompakon, jotta voi ostaa kaiken palveluina.

Vierailija
49/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva tykkää tuijottaa kännykkää viikonloput vaikka pihalla olisi paljonkin tekemistä. No saanpahan tehdä rauhassa ilman nalkuttajaa.

Miksi tekin ootte yhdessä?

Sitä minäkin olen miettinyt mutta kun ei ole varaa erota ja lapset.

Joo eli miehesi tarjoaa sinulle parempaa elintasoa kuin mihin itse pystyt.

No, elämä on valintoja.