Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa viikonloppuisin vain loikoilla. Vaikka olisi ulkonakin pihalla tekemistä

Vierailija
26.08.2022 |

Ensinnäkin pitäisi miettiä polttopuita talveksi ja mies sanoo, että kyllä ne vielä pari talvea riittää. No ei varmasti riitä. Sanoin että ostetaan puita ja pinotaan ne liiteriin. Mies ei suostu. Takapihalla pitäisi harventaa vähän mm. yksi kamala omenapuu sahata pois. Sanoin miehelle, että se tehdään huomenna. Hän sanoi, että on ollut niin rankka viikko töissä, että nyt aikoo levätä ja ehkä lähteä kaverin kanssa mökille.

Aina sama juttu, hän haluaa vain levätä vaikka olisi kuinka paljon tekemistä. Sitten ne asiat tehdään kun minä muistutan niistä tarpeeksi monta kertaa. Väsyttää niin paljon tällainen käytös mieheltä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksiä tarjolla? Saattaisi miestäkin kiinostaa. Työleirit ei sovi viikonlopun rentoutumisiin.

Vierailija
22/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap sinäkään et tee?

Toki ymmärrän sinua, kun itse olen ollut vähän samassa tilanteessa. Meni sitten niin, että tein yksin kunnes irrottauduin koko miehestä ja omakotiasumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän auki miksi miehen pitäis tehdä nää. Teetkö sä muuten kaikki kotityöt, vai mikä homma?

Vierailija
24/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se syy miksi en koskaan halua muuttaa omakotitaloon. Ei saisi viikonloppuisinkaan levätä ja rentoutua, aina pitäisi olla nikkaroimassa ja mylläämässä jotain. Säälin miestäsi.

Vierailija
25/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pidentää elinikäänsä ottamalla rennosti. Stressi on yhtä vaarallista kuin tupakointi.

Vierailija
26/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän toimii vanha kikka, jossa on kaksi variaatiota:

1. Soita joku ammattilainen hoitamaan homma. Sano puhelimessa, miten mieheltä ei homma onnistu (tietenkin miehen kuullen).

2. Pyydä naapurin Pena apuun, ja muista mainita miten sinun mieheltäsi ei nämä hommat suju.

Johan alkaa mies töihin.

Miksi yhdenkään ihmisen pitäisi ryhtyä toisen määrittelimiin hommiin? Mitä siitä tulisi jos mies käskisi naistaan hilloamaan ne omanapuun omenat? Tuleppa nyt Hilma hilloamaan nuo omenat kun meidän Sirkalta ei hommat suju.

Vierailija
27/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä roskaa koko aloitus.

Vierailija
28/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva tykkää tuijottaa kännykkää viikonloput vaikka pihalla olisi paljonkin tekemistä. No saanpahan tehdä rauhassa ilman nalkuttajaa.

Vierailija
29/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän toimii vanha kikka, jossa on kaksi variaatiota:

1. Soita joku ammattilainen hoitamaan homma. Sano puhelimessa, miten mieheltä ei homma onnistu (tietenkin miehen kuullen).

2. Pyydä naapurin Pena apuun, ja muista mainita miten sinun mieheltäsi ei nämä hommat suju.

Johan alkaa mies töihin.

Miksi yhdenkään ihmisen pitäisi ryhtyä toisen määrittelimiin hommiin? Mitä siitä tulisi jos mies käskisi naistaan hilloamaan ne omanapuun omenat? Tuleppa nyt Hilma hilloamaan nuo omenat kun meidän Sirkalta ei hommat suju.

Siksi ehdotankin aloittajaa hommaamaan urakkaan jonkun toisen, ammattilaisen tai naapurin. Mies voi sitten maata sohvalla ihan rauhassa, tai saa kolhun egoonsa ja alkaa hommiin. ;)

Vierailija
30/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanotaan ettei nykynainen tarvitse prinssiä pelastamaan itseään.

Oho, normaalit kotityöt tekee miehestä prinssin. :D

Niin, pikkurouvan varpaita palelee kun prinssi ei pelasta häntä talven kylmyydeltä.

Jos nainen on niin vahva ja itsenäinen kun hän väittää tuntuu vähän hassulta ettei se vahvuus kuitenkaan riitä puhelimen nostamiseen korvalle.

Vierailija
31/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva tykkää tuijottaa kännykkää viikonloput vaikka pihalla olisi paljonkin tekemistä. No saanpahan tehdä rauhassa ilman nalkuttajaa.

Miksi tekin ootte yhdessä?

Vierailija
32/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pikkurouvan varpaita palelee kun prinssi ei pelasta häntä talven kylmyydeltä.

Jos nainen on niin vahva ja itsenäinen kun hän väittää tuntuu vähän hassulta ettei se vahvuus kuitenkaan riitä puhelimen nostamiseen korvalle.

Onko miehenä olo niin rankkaa, että kotityöt eivät onnistu? AP selvästi osoitti, että he tekisivät hommat yhdessä.

Vierailija
33/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä roskaa koko aloitus.

Todellako?!

Vierailija
34/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun joudun ihan itse tilaamaan ja ostamaan polttopuuni.

Nainen olen ja miestä ei ole.

Ja itse heittelen sisään puusuojaan.

Kokeile sitä, että annat miehen loikoilla efes yhden viikonlopun ihan rauhassa. Et käske mihinkään hommaan.

Jospa sitten innostuisi kun saisi itse päättää mitä ja milloin noita hommia tekee.

Itse olen sellainen, että vaatii oman hetkensä kun teen jotain. Jos joutuu toisen käskystä tai nalkutuksesta tekemään jotain ja silloin kun on väsynyt niin en varmaan tekisi.

Sikäli ymmärrän miestäsi. Anna se mulle.

Tosin ehkä myös siksi tästä ko. piirteestäni johtuen olen yksineläjä. D

Vierailija
35/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehenä olo niin rankkaa, että kotityöt eivät onnistu? AP selvästi osoitti, että he tekisivät hommat yhdessä.

Naisella on jotain kotitaloudellista valtaa määritellä milloin mitäkin tehdään? Polttopuiden tilaamiseen tarvitaan kaksi aikuista?

Vierailija
36/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS miesvihaa... -.- N22

Vierailija
37/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua väsyttää miehesi käytös.

Ehkä miestäsi vain väsyttää.

En itsekään jaksa tehdä viikonloppuisin mitään työtä muistuttavaa.

Vierailija
38/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on jotain kotitaloudellista valtaa määritellä milloin mitäkin tehdään? Polttopuiden tilaamiseen tarvitaan kaksi aikuista?

Miehellä on jotain kotitaloudellista valtaa olla tekemättä mitään?

Vierailija
39/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jotain kotitaloudellista valtaa olla tekemättä mitään?

Perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus.

Vierailija
40/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap itse töissä vai katteleeko päiväsarjoja sohvannurkassa? Sahaapa itte omenapuusi.