Mies haluaa viikonloppuisin vain loikoilla. Vaikka olisi ulkonakin pihalla tekemistä
Ensinnäkin pitäisi miettiä polttopuita talveksi ja mies sanoo, että kyllä ne vielä pari talvea riittää. No ei varmasti riitä. Sanoin että ostetaan puita ja pinotaan ne liiteriin. Mies ei suostu. Takapihalla pitäisi harventaa vähän mm. yksi kamala omenapuu sahata pois. Sanoin miehelle, että se tehdään huomenna. Hän sanoi, että on ollut niin rankka viikko töissä, että nyt aikoo levätä ja ehkä lähteä kaverin kanssa mökille.
Aina sama juttu, hän haluaa vain levätä vaikka olisi kuinka paljon tekemistä. Sitten ne asiat tehdään kun minä muistutan niistä tarpeeksi monta kertaa. Väsyttää niin paljon tällainen käytös mieheltä.
Kommentit (49)
Hommaa uusi mies joka ei ole laiska.
Onko muuta yhtä kiinnostavaa aloitusta???
Mies on laiska tai sitten sillä on ADHD eikä pihatöiden tekeminen yhtään kiinnosta.
Ja sanotaan ettei nykynainen tarvitse prinssiä pelastamaan itseään.
Kannattaa muuttaa kerrostaloon, niin saatte molemmat mielenrauhan ja levätä.
Väsyttää niin paljon tällainen käytös mieheltä. No mietipä sitä kuinka puhki olisit itse jos tekisit nalkutamisen lisäksi vielä pihahommia.
Tilaa ne puut ja pyydä vaikka joku kaveri talkoisiin, tarjoot tietysti ruuat ja juomat . Tai sitten vain laitat yksi. Ei siihen yhtä tossukkaa tarvita. Mutta ärsytävän kuuloinen ukkeli kyllä.
No voithan sinäkin tilata ja pinota ne puut. Voit myös hoidella sen omenapuunkin itse.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanotaan ettei nykynainen tarvitse prinssiä pelastamaan itseään.
Oho, normaalit kotityöt tekee miehestä prinssin. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään miestä ole.
Jos ei olisi nainen saisi ne puut tilattua ihan itse. Nyt hän seisoo piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Mitä hän tekee työkseen? Itse olen toimistorotta ja mieheni taas fyysisessä työssä. Itse oikeastaan jopa kaipaan iltaisin ja viikonloppuisin liikettä, puuhaa ja fyysistä rasitusta, koska töissä kyllä istun ja olen paikallani paljon. Mies taas liikkuu töissä niin paljon, että vähemmälläkin empatiakyvyllä tajuaa, että on oikeasti vain väsynyt töistä. Ei se aina laiskuutta ole, patterit vaan loppuu itsekultakin jossain vaiheessa.
Tähän toimii vanha kikka, jossa on kaksi variaatiota:
1. Soita joku ammattilainen hoitamaan homma. Sano puhelimessa, miten mieheltä ei homma onnistu (tietenkin miehen kuullen).
2. Pyydä naapurin Pena apuun, ja muista mainita miten sinun mieheltäsi ei nämä hommat suju.
Johan alkaa mies töihin.
Vierailija kirjoitti:
No voithan sinäkin tilata ja pinota ne puut. Voit myös hoidella sen omenapuunkin itse.
Juurikin näin. Vai on onko aloittajasta vain työnjohjajaksi, eikä lainkaan tekijäksi? Kuka sellaista naista tarvitsee?
Ei vois vähempää kiinnostaa.....