Onko ihmiset oikeesti niin tyhmiä, että maksavat tästä "korurasiasta" 164€?
https://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-koristeesineet-rasiat-cassett…
Jos maksaa, niin minä rupeen tekemään näitä ja myymään puoleen hintaan. Höylätty lauta maksaa n. 3€/m ja siitä saa ainakin 4-5kpl tehtyä näitä.
Kommentit (173)
Nimellä finnish design myydään usein kaikkea huuhaata. Ei toki aina, mutta joukkoon mahtuu paljon krääsää.
Täytyy olla ihan hemmetin sekaisin että maksaisi tuosta palikasta lähes 200 e postikuluineen. Saarni tai ei. Tai no joku rikas varmaan ostaa rippilahjaksi tms.
Hmm. polttopuut kallistumassa....ehkä siksi on tuon hintainen?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön hinta. Maksaisin tommosesta max 10 euroa.
En ikinä enkä missään olosuhteissa toisi kotiini mitään noin rumaa edes ovenpönkäksi saatikka sijoittaisi rakkaita korujani noin ahdistavan ankean esineen sisälle
Vierailija kirjoitti:
No tämä on myös tosi paha :D Onko joku oikeasti ostanut tällaisen?
446 euroa oranssista rasiasta. Ainoa kuvaus siitä on sanalla pieni. No kuinka pieni, saisiko mitat? Entä miltä rasia näyttää sisäpuolelta? Mitä sinne mahtuu?
https://www.finnishdesignshop.fi/piensailytys-purkit-rasiat-beebee-rasi…
Korkeus23 cm, halkaisija 27 cm. Kerrotaan kun viitsii jatsia.
https://www.finnishdesignshop.fi/huonekalut-tuolit-jakkarat-biennale-ja…
voit myös alkaa tehdä jakkaroita :D
Vierailija kirjoitti:
Ja hei käyttäkää te vaan sisutamiseen niitä 1€ maksavia ikean tuikkukppeja. Mä sisustan kämppääni kukkii sarjalla
Olipa muuten hauska, kun mietin juuri, että tuommoisia (kukkii) saisi varmaan jostain ikeasta.. sellaista "yksinkertaisen tyylikästä muotoilua" joka näyttää ihan kivalta jossain tyhjällä hyllyllä valkoista seinää vasten (niinkuin liki kaikki esineet), mutta mitään muotoilun klassikkoa tuosta ei tule. Lapset tai lapsenlapset heittävät sen roskiin siinä missä ikeean kiponkin, kun perintöä jaetaan. Siksi en maksaisi.
Ymmärrän että ihmiset himoitsevat kotiinsa kauneutta ja designia, lempipuuhaani on kierrellä gallerioita ja taidenäyttelyitä ja olen panostanut omaan kotiini myös. Tämä on kuitenkin jo aika hupaisa... On selvästi tuote ihmiselle jolla on aivan liikaa rahaa ja tarvetta egon pönkitykselle.
Tympäisee välillä nämä designin varjolla leviävät lammasmaiset trendit. Niinkuin sekin ryhdistetty säkkituoli, joka yhtäkkiä pamahti kaikkien koteihin. Jos sitä ei olisi kaikilla, ei olisi kellään.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas. Jos mies ostais mulle yllätyksenä tollasen ja jättäis sen pöydälle löydettäväkseni, niin minähän nakkaisin sen puukoppaan. Miehellä on muutenkin tapana jättää epämääräisiä laudanpätkiä lojumaan minne sattuu.
Minä veisin tuon rasian ulkovarastoon miehen pikku muttereille! Minulla on kyllä lasitaidetta/tauluja kotonani mutta ei yhtään puurasiaa.
Eihän siinä mitään kuin tuumasta toimeen ja designia väsäämään nyt kaikki!
Saarnia tuskin saat tohon hintaan etkä sitä ihan joka lautakaupastakaan löydä.
"Onko ihmiset oikeesti niin tyhmiä, että maksavat tästä "korurasiasta" 164€?
Jos maksaa, niin minä rupeen tekemään näitä ja myymään puoleen hintaan. Höylätty lauta maksaa n. 3€/m ja siitä saa ainakin 4-5kpl tehtyä näitä."
Hauskoja nämä laskutaidottomien laskut!
Pituus
14,3 cm
Leveys
20 cm
Korkeus
5 cm
Miten kuvittelet saavasi tehtyä 4-5 tuotetta metrin laudasta, kun yhteen tuotteeseen kuluu 2x20cm sitä lautaa +hukka. Ja mistä saa ostettua 14, 3cm leveää saarnilautaa 3€/metri. Anna vinkki ostopaikasta, niin haen heti.
Köyhät ei ymmärrä ettei tuo ole hinta eikä mikään. Vähän haiskahtaa takapajuinen köyhyys tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas. Jos mies ostais mulle yllätyksenä tollasen ja jättäis sen pöydälle löydettäväkseni, niin minähän nakkaisin sen puukoppaan. Miehellä on muutenkin tapana jättää epämääräisiä laudanpätkiä lojumaan minne sattuu.
Minä veisin tuon rasian ulkovarastoon miehen pikku muttereille! Minulla on kyllä lasitaidetta/tauluja kotonani mutta ei yhtään puurasiaa.
Muurlan kippoja ja toritaidetta, Juupa juu.
No mutta tee. Ja ihmettelen kun ette ole itse sitä keksineet tehdä jo aikaisemmin.
Muotoilua ei arvosteta, ellei se ole Ikea. Eikä käsityötä arvosteta, koska "kuka tahansa" vois tehdä sitä.
Itse kyllä maksan ylihintaa , jos katson tuotteen alkuperän olevan esim suomalainen tai käsityötä. Myös muotoilu sopii minulle. Mielummin tuo, kuin Ikea puurasia.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ei ymmärrä ettei tuo ole hinta eikä mikään. Vähän haiskahtaa takapajuinen köyhyys tässä ketjussa.
Ja haiskahtaa ettei ole silmää yksityiskohdille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hei käyttäkää te vaan sisutamiseen niitä 1€ maksavia ikean tuikkukppeja. Mä sisustan kämppääni kukkii sarjalla
Olipa muuten hauska, kun mietin juuri, että tuommoisia (kukkii) saisi varmaan jostain ikeasta.. sellaista "yksinkertaisen tyylikästä muotoilua" joka näyttää ihan kivalta jossain tyhjällä hyllyllä valkoista seinää vasten (niinkuin liki kaikki esineet), mutta mitään muotoilun klassikkoa tuosta ei tule. Lapset tai lapsenlapset heittävät sen roskiin siinä missä ikeean kiponkin, kun perintöä jaetaan. Siksi en maksaisi.
Kohta varmaan saakin. Onhan ne muutkin Ikean tuotteet saaneet ilmeistä inspiraatiota designtuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Nimellä finnish design myydään usein kaikkea huuhaata. Ei toki aina, mutta joukkoon mahtuu paljon krääsää.
Täytyy olla ihan hemmetin sekaisin että maksaisi tuosta palikasta lähes 200 e postikuluineen. Saarni tai ei. Tai no joku rikas varmaan ostaa rippilahjaksi tms.
Hmm. polttopuut kallistumassa....ehkä siksi on tuon hintainen?
Finnish Design Shop on tosiaan tuon verkkokaupan nimi. Mattiazzi sen sijaan on italialaista designia.
Kaikesta kulutuksesta pitäisi maksaa tuollainen hinta. Mitään halpatuotantoa ei saisi olla olemassa.
:D nyt tipuin tuolilta
Alettaisko hei taiteilijoiksi kaikki? Maailma pelastuu!