Miksi rupesit yksinhuoltajaksi?
Mitä niin kauheaa puolisosi teki että pilasit lapsesi lapsuuden ottamalla eron?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kuoli liikenneonnettomuudessa.
Minun mieheni hukkui.
Osanottoni sinulle. Onko sinulla kauan menetyksestäsi ? Omastani on jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ot-ta-mal-la e-ron. Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Eksä hakkasi minut kun odotin vauvaamme. Mitään en silti saanut vaan oikeus yksin huoltajuuteen piti taistella oikeudessa. Maksoi minulle noin 8000 euroa, eksä sai työttömänä olla vaikea ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni hukkui.
Osanottoni sinulle. Onko sinulla kauan menetyksestäsi ? Omastani on jo yli 20 vuotta.
Ihanaa, aihe vapaa yhdistää ihmiskohtaloita. Mutta miten tämä nyt liittyy aiheeseen? Menkää muualle halailemaan toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni hukkui.
Osanotto sinulle, raskas on menetys, vaikka aikaa olisikin kulunut. Minun mieheni kuolemasta on myös mennyt jo aikaa, 12 vuotta sitten tapahtui.
Ei erosta seuraa yksinhuoltajuus, huoltajuutta ei oteta pois ellei vanhempi ole täysi peräreikä. Miksi haluat kysellä peräreikien puuhista meiltä heidän eksiltään? Kysy suoraan heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni hukkui.
Ihanaa, aihe vapaa yhdistää ihmiskohtaloita. Mutta miten tämä nyt liittyy aiheeseen? Menkää muualle halailemaan toisianne.
Onko sulla vähän paha olla, kun olet noin kireenä heti aamusta ? Tämä on aihe vapaa ja aihetta voi silloin vapaasti venyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot-ta-mal-la e-ron. Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
No uuu, sinähän se oikein kovistelet siellä. Kunhan tulin pilaamaan ketjun feng shuita sillä, että yksinhuoltajuus ei todellakaan pilaa lapsen elämää. Näitä väkisin naimisissa olleiden vanhempien lapsia on nähty ihan riittävästi todistamaan asia. Asiat eivät ole mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja vastasi pääkysymykseen. Vai onko sinusta leskeksi jäänyt jotenkin vähemmän yksinhuoltaja? Minusta ei. Eron jälkeen toinen vanhempi sentään jää eloon ja toivottavasti osaksi lasten elämää. Kuolema on lopullinen ero.
Alkoholisoitui, räyhäsi kännissä, katosi päiväkausiksi, hajotti kämpän. V-tuttaa että yritin niin kauan auttaa ja parantaa miestä, lapset saivat henkisiä haavoja jotka eivät koskaan parane. Tuntuu että se yleinen opastus on se, että puoliso voi tehdä mitä vaan niin kauan kuin ei suoraan mätä turpaan lasten silmien edessä tai hakkaa lapsia. Minäkin kuutentelin jotain jeesustelevia ohjeita, että ero aina rikkoo lapset. Meidän lapset menivät kyllä enemmän siitä auvoisasta ydinperheestä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Eksä hakkasi minut kun odotin vauvaamme. Mitään en silti saanut vaan oikeus yksin huoltajuuteen piti taistella oikeudessa. Maksoi minulle noin 8000 euroa, eksä sai työttömänä olla vaikea ilmaiseksi.
Älä yritä kerjätä sääliä. Pienituloinenkin saa ilmaisen oikeudenkäynnin oikeusaputoimiston kautta, joten olet selkeästi hyvä tuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja vastasi pääkysymykseen. Vai onko sinusta leskeksi jäänyt jotenkin vähemmän yksinhuoltaja? Minusta ei. Eron jälkeen toinen vanhempi sentään jää eloon ja toivottavasti osaksi lasten elämää. Kuolema on lopullinen ero.
Pääkysymys? Enpä ole tälläistä koskaan tälläistä kuullutkaan, kun olen ilmeisesti luullut väärin, että keskustellaan kokonaisuudesta, eikä vain otsikosta. Ehkä se on liian raskas ponnistus lukea itse viestikin.
Ex jätti mut. En olisi halunnut erota.
Tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja päätin pitää lapsen.
Eli jo ihan alusta alkaen rupesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoraamista se on tulla eroketjuun huutelemaan leskeyttään. Tuollakin oli todennäköisesti alle parissa vuodessa uusi isukki kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoraamista se on tulla eroketjuun huutelemaan leskeyttään. Tuollakin oli todennäköisesti alle parissa vuodessa uusi isukki kuvioissa.
Nää sun katkerat yksinhuoltajia haukkuvat ketjut on huomiohuoraamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei erosta seuraa yksinhuoltajuus, huoltajuutta ei oteta pois ellei vanhempi ole täysi peräreikä. Miksi haluat kysellä peräreikien puuhista meiltä heidän eksiltään? Kysy suoraan heiltä.
Miehet on yksin parisuhteessa, eikä naisessa ole koskaan mitään vikaa?