Se on sitten viimeiset kesäpäivät käsillä. Viikonloppuna hellettä, sitten tullaan ryminällä alas
Kommentit (14)
Kohta on taas puolen vuoden talvi. Eipä tarvi ulkoilla kuin pakolliset kaupassakäynnit. Niin ja töissä ehkä jos sattuisi töitä saamaan. Ihan typerää kun pohjoisen ihmisille ei ole kehittynyt kykyä nukkua talvi-unta.
Ihana kesä ollut ja nyt vielä päästiin pitkää viikonloppua viettämään mökille.
On kyllä suuri rikkaus, että meillä on nämä kaikki vuodenajat Suomessa .
Olen ihan valmis jo syksyyn. Kesä on ollut ihana, mutta syksy on joka vuosi vähintään yhtä ihana. Tänä vuonna toki sähkön riittävyys ja hinta jännittävät, mutta eiköhän tästä selvitä.
Niin, ollaanhan jo elokuun lopussa, ihan odotettavaa.
Mulle syksy on aina ollut uusien alkujen aikaa, kesän pysähtyneisyys loppuu ja olen latautunut. Nyt on edessä uusi työ. Toivon pitkään kohtalaisen lämmintä ja hyvää sienisyksyä. Neljä vuodenaikaa on tosiaan rikkaus, meilläpäin kevät on viime vuosina lyhentynyt ihan olemattomiin. Lumet kestävät pitkään, katoavat taivaalle ja samantien alkaa loputon kuumuus.
Ei haittaa. Mukavia asioita odottaa syksylläkin.
Joo kyllä tässä tulee jo vähän semmonen olo ku ois ollu pitkään ulkomailla ja kaipaa jo Suomen neljää vuodenaikaa.
Ei tää sovi meiän dna:lle jos on liian pitkään kivat ja lämpöset kelit.
Oma jaksaminen ja mieliala on noussut sitä mukaa, mitä viileämpää ja pimeämpää tuolla ulkona on, jaksaa liikkua ja tehdä asioita, yöllä saa nukuttua.
Hyvä niin. Vielä muutama viikko pitää jaksaa painaa pitkää päivää, että saadaan puinnit ja rehut pakettiin. Sitten tämä maajussitar pitää vähän lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma jaksaminen ja mieliala on noussut sitä mukaa, mitä viileämpää ja pimeämpää tuolla ulkona on, jaksaa liikkua ja tehdä asioita, yöllä saa nukuttua.
Minulla myös. Helle saa voimattomaksi mutta syksyn raikkailla säillä on ihana käydä kävelemässä.
Syksy jee. Jaksaa paremmin liikkua ulkona, saa kaivaa kynttilät esiin ja kääriytyä vilttiin sohvan nurkkaan
Ihanaa! Syksy on ihana vuodenaika. Mutta mitenköhän helleh*llut pärjää? 😂😃
Saa tulla syksy. Viileys, myrskytuulet. Paljon myrskytuulia, että tuulimyllyt pyörivät.
Pakkanen voi paukkua ja puolukat kypsyä. Lehdet hyvästellä oksistonsa ja liidellä hitaasti maahan matojen ruuoaksi ja siilien talvipesien pehmusteiksi.
Saa tulla syksy. Mulla loppuu tänään kesäloma