Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin suomalaisten sisältä kuolleisuus

hyvinkyllastetty
25.08.2022 |

Mitä itse tekisit? Työskentelen eräässä osakeyhtiössä jonka toimialaa en voi sanoa. Kuuluu suomen suurimpiin ja yhtiöllä on hallussa moniakin brändejä. Tavallaan aika tunnettu. Todistan aika usein töissä tapahtumia, jotka julki tulessaan vaikuttaisivat suoraan yrityksen uskottavuuteen. Vanhat ukot joilla vaimo ja lapset kotona käyttäytyvät erittäin seksistisesti nuoria tyttöjä kohtaan, ja sille jopa nauretaan. Ja on paljon muitakin epäkohtia tuon lisäksi. Haluaisin viedä asian eteenpäin yhtiön sisällä kertomalla yksityiskohtaisesti tapahtumista niin että laitan koko konsernin kaikki työntekijät sähköpostin jakeluun, ja kertoisin vielä että yrityksen toimintatavat painivat liikaa omien arvojen kanssa, joten irtisanon itseni.

Pelottaa vain että sillä ampuisi itseään pahoin jalkaan. Sillä asiat olisivat sana sanaa vastaan, ja jos nimeäisin henkilöitä niin aivan varmasti siellä verkostossa hyvät veljet todistaisivat minua vastaan. Tuntuu jotenkin toivottomalta. Joukossa on paljon hyviäkin ihmisiä, mutta kukaan ei puutu mihinkään. En edes tiedä kenelle veisin asian eteenpäin, jos en tekisi sitä noin räikeästi että laittaisin kaikki työntekijät viestin vastaanottajiksi. Olen käynyt jopa lääkärissä keskustelemassa ja sieltäkään ei osata löytää ratkaisua ongelmaan. Vika on ikään kuin minussa, elintavoissa jne. Minua vain niin kuvottaa jotkut ihmiset tässä yhteiskunnassa. Haluaisin kokonaan pois täältä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän