Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on koronan tyypilliset oireet tällä hetkellä?

Vierailija
25.08.2022 |

Pitääkö vieläkin joka nuhasta tehdä kotitesti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koko porukalla sellainen pieni yskä alkuoire. Siitä se sitten paheni viiden vuorokauden ajan, kunnes lähti paranemaan.

Testaisin kyllä edelleen, jos ei ole sairastanut puoleen vuoteen.

Vierailija
2/4 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri nyt korona. Lapsilla se alkoi päänsäryllä ja huimauksella. Mulla tuli ti ja ke välisenä yönä vähän kurkku kipeäksi ja sellaisia outoja hajuaistimuksia. Aamulla tein testin ja se oli raivokkaan positiivinen. Meillä kaikilla on ollut kuumetta, hieman lievää yskää ja nuhaa. Mulla ehkä eniten nuhaa. Mulla oli eilen ja tänään kuumetta, olen tällä vuosituhannella ollut tätä ennen kahdesti kuumeessa, eli ei ole mulle tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri nyt korona. Lapsilla se alkoi päänsäryllä ja huimauksella. Mulla tuli ti ja ke välisenä yönä vähän kurkku kipeäksi ja sellaisia outoja hajuaistimuksia. Aamulla tein testin ja se oli raivokkaan positiivinen. Meillä kaikilla on ollut kuumetta, hieman lievää yskää ja nuhaa. Mulla ehkä eniten nuhaa. Mulla oli eilen ja tänään kuumetta, olen tällä vuosituhannella ollut tätä ennen kahdesti kuumeessa, eli ei ole mulle tavallista.

Mulla just tuommoista ilman hajujuttuja mutta testi negaa. Tai sitten en kaivanut nokkaa tarpeeksi syvältä.

Vierailija
4/4 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla just tuommoista ilman hajujuttuja mutta testi negaa. Tai sitten en kaivanut nokkaa tarpeeksi syvältä.

Voihan se olla, että huomenna on positiivinen. Mä siis haistoin silloin yöllä tosi voimakkaasti jotain ihme hajuja. Sen jälkeen ei ole ollut, tosin nenä on ollut tukossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä