Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lada on nyt moskovalaisten ykkösvalinta

Vierailija
25.08.2022 |

Venäjän suurin autovalmistaja AvtoVaz otti heinäkuussa paalupaikan Moskovan automyyntitilastossa, ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2009.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa uudet ladat on laadukkaita ja edistyneitä. Siellä on tekniikkaa, josta lännessä tässä vaiheessa vasta uneksitaan.

Onko siirrytty rumpujarruihin vai keppiin joka ottaa suoraan maahan.

Vierailija
22/25 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa uudet ladat on laadukkaita ja edistyneitä. Siellä on tekniikkaa, josta lännessä tässä vaiheessa vasta uneksitaan.

Mikä on tämä tekniikka, josta lännessä vasta uneksitaan? Kerro oi Igor, valista meitä, kerro venäläisen autoteollisuuden Graalin maljasta.

Voi voi tietäisit, jos olisit päässyt uudella ladalla ajamaan, minä olen ja tiedän. Ota itse selvää.

Eli tämä oli pöljä-Igorin katteetonta paskaa kuten aina. Ihan mielenkiinnosta kyselin, mutta ei.

Vielä kasarilla Ladassa oli mukana innovatiivinen varakäynnistysjärjestelmä, eli käynnistyskampi. Sellaista ei oltu länsiautoissa uneksittukaan sodan jälkeisinä vuosikymmeninä. Että siinä olet kyllä oikeassa.

Ilmeisesti on saatu kampi takaisin näihin uusiin malleihin? Aikamoista edistystä kyllä. 

Onko näin? No sittenhän tämä uneksinta selittyy tällä. Lapsena faija ei saanut pakkasella autoa käyntiin mutta naapurin kommunisti kammella sai Ladansa. Kyllä sitä tavallaan uneksi, että olisipa meidänkin auto lähtenyt noin hyvin. Pöljä-Igor olikin ihan oikeassa siis tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikka Ukrainasta pöllitylle navigaattorille?

Ehei, ne ovat sotilasteknologiaa ja menevät siis armeijan käyttöön.

Vierailija
24/25 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne muuten kaasuttimella? Vähän epäilen että ei niillä ole niissä ECUjakaan joten mikään ruiskutus on ihan unelmaa vain.

EI ole vaan monipiste ruiskutin, on erittäin taloudellinen moottori.

Venäläinen monipiste ruiskutin. Varmaan sukua perseensuristimelle. 

Vierailija
25/25 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladan hienouksia: törmäyksessä kuski ja kamut saa siivet

Jos bensa loppuu kamut työntää kärryä

Jos pakoputki tippuu tielle niin varaosa löytyy kymmrnen kilometrin säteellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi