Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inssi tehty tänään,onko muita?

26.10.2006 |

Piiniskavereita?Tuo lokakuun inssipino on jo niin pitkä että ajattelin että me loppukuun inssiläiset voitas piinailla vaikka omassa pinossa...Eli tänään mulle laitettiin 17 miljoonaa siimakasta ja heti ryntäsivät vauhtiin..kolme munasolua mulla kasvoi (apuna clomit 2kpl kp 5-9) ja yksi munasolu oli irronnut ja lääkärin mielestä ajoitus oli just kohdallaan (katsoi ultralla)Kyllä muuten sattui tämä inssi kun lääkäri kaivoi ja kaivoi ,eivät meinanneet saada reittiä suoraksi ja hoitaja painoi vatsasta ai ai..mutta kestin kuin nainen voi enkä valittanut.Ekassa inssissä ei tosiaan sattunut näin. Mutta nyt ei auta kun toivoa parasta ja yrittää unohtaa koko asia (en tiiä vaikuttaako stressaaminen negatiivisesti..)Pitäkäähän peukkuja!Ride

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peli on varmaankin nyt sitten menetetty täällä. En mä kyllä raskauteen olis uskonutkaan enkä tule koskaan uskomaankaan varmaan ennen kuin olisin äitiyshousuissa..Eli oikeastaan jo eilen ois voinu menkat alkaa, oli kp 26. Eilen alkoi mahan turvotus;menkkamainen sellainen ja alkoi mieli vajota.Nyt vessassa käydessä ihan kuin olisi paperi ollut vaaleanpunertava (en ihan varma ole näinkö väärin) mutta varmasti tänä iltana vuoto alkaa.Joten harmittaa ihan vietävästi, on tälläisessä inssissäkin sellainen vaiva kun ensit kärsit kuumat aallot clomeista, sitten mietit miten sais työkuviot onnistuun niin että inssi onnistuisi,sitten inssin ajotus onnistuu hyvin ja kaikki tosi mahdollista jne. Ja sitte ei kuiteskaan mitään tulosta.No,meillä vielä varmaan pari inssiä ainakin kokeillaan ennen järeämpiin hoitotoimiin ryhtymistä..parempaa onnea teille muille vielä piinaileville.

Vierailija
22/39 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän täällä kovasti peukkuja, ettei sieltä kunnon vuotoa tulisikaan!! Mutta tiedän kyllä, kuinka helposti sitä menettää toivonsa - mä heitän aina puolet kirveestä kaivoon jo siinä vaiheessa, kun valkovuoto alkaa muuttumaan hieman kellertäväksi - seuraava vaihe onkin sitten jo se vaaleenpunanen tai vaaleenruskee ja lopputulos on sit se mikä se aina on :o(...

Nyt on alkanu täällä ekna kerran tän inssin aikana toivo heräilee. Iltapäivällä tuli ihan kauheesti valkovuotoo ja heti aloin miettii, että oliskohan siellä sittenkin alkio kiinnittymässä ja oiskohan se sittenkin mahdollista, että tämä inssi onnistus... siitä huolimatta, että mun valkovuoto on muutenkin runsasta, varsinkin aina välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis täällä menossa. Varmaan saa odotella ainkin sinne pp7-8 ennen vois edes tuntea mitään oireita sillä uskon oviksen olleen pp1. No sen näkee sitten.

Jotenkain on sellainen tunne et et nyt vois olla tärpännyt mutta en sit kuitenkaan tiedä onko se unne vai niin kova toivo vain että menee sekaisin. Kuitenkin tuntuu siltä ettei sehä mitenkään ole mahdollista et olis tärpännyt ei meillä. Tuntuu niin mahdottomalta että plussa tulis.

En varmaankaan tosiaan ole ainoa jolla on tämä samanlainen tunne.

No uusi viikko taasalkamassa ja muutaman päivän päästä voisi jo alkaa jotain tapahtua, mulla yleensä on pari päivää ennen menkkoja sellainen " märkäolo" joten siitä tiedän miten käy, utta sitä nyt saa odotella vielä reilun viikon. Nyt kp18/26-28.

Vierailija
24/39 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kohta halkeaa!!! Verinen tuhru loppui kuin seinään ja sunnuntaina illalla tuli vain vähän ruskean sekaista valkovuotoa paperiin. Limakalvotkin ovat kyllä sen verran arat, että en yhtään ihmettele jos nekin vähän vuotavat varsinkin illan pupuilun jälkeen. Voi luoja anna sen olla niin!! Olen voidellut alapäätä Pepanthenilla jotta mokoma värkki parantuisi. On tämä kanssa!! En tiedä oikein miten pitäisi olla. Joka vessa reissulla sitä pelkää vuotojen alkaneen. Silti maha ei tunnut turvonneelta tai ristiselkää ei ole alkanut vihloa kuten normaalisti kuukautisten lähestyessä. Naamaan on kyllä taas ilmaantunut pari finniä, jotka onneksi otsatukka peittää. Kyllä aikaisemminkin on tämä odottaminen hermostuttanut, mutta nyt tämä tuntuu kaksin verroin paremmalta tämän inssin jälkeen kun TIETÄÄ että onnistumisen mahdollisuudet ovat niin paljon paremmat. Mitenkäs muilla?

Ride83: toivottavasti vuotosi ei ole vielä alkanut eikä alakaan ennen kuin vasta vuoden päästä vauvan jo synnyttyä. :o) Samaa toivon kaikille muillekin piinakavereille. bd

Vierailija
25/39 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on ollut ikäviä yllätyksiä täällä yhdellä jos toisella, mutta onneksi nyt ainakin vaikuttaisi että vielä ei peliä ole lopullisesti menetetty kenenkään kohdalla. Mulla ainakin on niin, että kaikki vähänkin menkkoihin viittaavat merkit vetää maton jalkojen alta ja sitten kun siitä pahimmasta pettymyksestä on hetken ehtinyt toipua, niin sitä alkaa kuitenkin etsiä toivonkipinää että kyseessä olisi sittenkin väärä hälytys. Ja onhan täältäkin saanut lukea tosi monen kohdalta, että pieni tuhru onkin ollut ihan normaalia alkuraskauteen liittyvää vuotoa ja terve lapsi on siitäkin seurannut. Eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon Yavanna ja Ride! Yavannalle piti vielä sanoman, että mulla ainakin nää inssit on selkeesti vaikuttaneet kierron pituuteen. Ekan inssin jälkeen kierto veny 36 päivään ja tokan jälkeen jäi 25 päivään (+ parin päivän tuhruttelu sitä ennen) kun normaali kierto on ollut siinä 26-29 päivää. Nyt sitten jännitellään miten käy tän kolmannen kanssa :)

Nythän mulla on tuosta tuhruttelusta johtuen Luget käytössä ja oon ihan varma, että ilman niitä se tuhru ois jo alkanut. Eilen vähän näytti että valkovuoto alkaa tummumaan, mikä on myös varma merkki menkkojen lähestymisestä. En vaan tiedä miten nää Luget nyt sotkee kuvioita, kun niiden takia kai vuodon pitäisi alkaa suoraan ilman mitään tuhrutteluja ja joillakin ne on kuuleman mukaan pitkittäneet kiertoa useamman päivän. Eli mitään ei oikein voi ennustaa tässä kierrossa, kun ei ole omakohtaista aiempaa kokemusta tällaisesta tilanteesta. Nyt siis mennään kp 25 ja pp11 ja kaikki tutut menkkaoireet on alkaneet (alaselkä vähän kipeä, rinnat arat, mielialat heittelee laidasta laitaan). Viikonloppuna tuli muutamat itkutkin itkettyä, kun tuntuu niin epätoivoiselta taas että ikinä sitä lasta saataisiin :( Lisäksi mulla on ollut huono olo eilisillasta asti, sellainen vellova ällötysolo mahassa. Yöllä heräsin monta kertaa, kun maha oli tosi kipeä (just niin kuin menkkojen eka päivänä) ja olin ihan varma että vuoto on alkanut. Nyt se vellonta jatkuu ja pelkään, että tää on jotain oksennustautia tai vastaavaa :( Monesti on kyllä ollut vähän vastaavanlaista oloa (tosin lievempää) ennen tädin kurvaamista paikalle, joten voi tää liittyä siihenkin. Mitään muita toiveita en elättele kuin että tää kierto asettuisi nätisti siihen 28 päivään eikä heittelehtisi niin kuin parissa aikaisemmassa kierrossa. Ja että se pettymys ei tällä kertaa ois niin kauhean paha kuin aina aikaisemmin (turha toivo¿)

Riden turhautumisen ja harmituksen epäonnistuneiden inssien suhteen jaan kyllä 100-prosenttisesti. Tuntuu aina niin turhalta aloittaa koko rumba (clomit, seurantaultrat jne.) alusta kun ei niitä onnistumisia kovasta yrittämisestä huolimatta vaan tunnu siunaantuvan. Toisaalta sitten tietää, että jos ei sitä samaa kaavaa jaksa käydä läpi niin ei oo edes sitä pienen pientä mahdollisuuttakaan onnistua. Ois niin helpottavaa, kun ois edes jonkinlainen takuu joka varmistaisi sen, että ¿viimeistään viiden vuoden päästä teillä on hoitojen ansiosta täysin varmasti oma lapsi¿. Vaan kun ei.

Toivottavasti Pumpukan ja Hannan positiiviset tunnelmat enteilee nyt sitten niitä plussia bdbdbdbdbd! Kyllä tähän pinoon muutama onnistuminen ehdottomasti tarvittaisiin! Kaikille tasapuolisesti huiskutuksia ja tsemppiä sekä mukavaa viikon alkua, pidetään toisemme ajan tasalla!

EE

Vierailija
26/39 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikilla nuo vaikuttaa eri tavalla, mutta kun mulla oli ICSeissä myös luget, niin menkat alkoivat kyllä juuri tasan sinä päivänä ku pitikin ja tiputtelukin oli yks tai kaks päivää... Minkäslainen annos sulla EmmaEmilia noissa lugeissa on? Mulla on 100mg kahdesti päivässä ja tosiaankin suun kautta (helpotuksen huokaus...).

Vierailija
27/39 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kierrosta (eka inssi) tuli siis vain 23 päivän mittainen. Näin lyhyttä ei ole vielä kuuna päivänä nähty. Kuukautiset alkoivat eilen tuhruttelun alettua jo perjantaina. Eipä ole häävi luteaalivaihe meikäläisellä. Pitää tänään puhua lääkärin kanssa noista lugeista jos niitäkin pitäisi alkaa käyttää. Olen NIIN turhautunut ja vihainen! :o( Tuntuu kuin oma kroppa olisi petturi kun se ei toimi niin kuin pitäisi. :ó(

Eilen illalla pääsin kotiin kovan lumisateen juuri loputtua. Jäin pihalle purkamaan agressiotani lumikolaan. Miehen tullessa kotiin hän pahaa aavistamatta kertoi kaverinsa juuri soittaneen ja kertoneen että heidän hoitonsa oli tepsinyt ja plussaa oli tullut. (Mieheni kavereilla oli pari viikkoa aikaisemmin myös eka inssi.) Se oli viimeinen naula arkkuun ja pillahdin itkuun. Siivosin kuin riivattu koko illan ja taisin olla aika ilkeä miehelleni. Raukka ei ole tehnyt mitään pahaa ja ihan yhtä paljon häneenkin sattuu tämä epäonnistuminen. Tänään on sitten kamala morkkis ja paha mieli. No, ehkä ajatukset taas paranevat kun soitan lääkärille ja sovitaan seuraavista ultrista ja inssistä. Näillä näkymin omien laskelmien mukaan seuraava inssi olisi Eino-Elmerin päivänä. :o) Jos silloin vihdoinkin lykästäisi niin kaitpa ollaan pakotettuja antamaan tuo Eino-Elmeri kaverille työnimeksi. ;o) Mutta lopullinen marssijärjestyshän nähdään vasta sitten ultran jälkeen. Perjantaina alkaa taas puregon-piikitys joten eiköhän se tästä...

Toivottavasti muilla ei kuitenkaan käy yhtä köplästi kuin meillä. Plussatuulia koko lopulle poppoolle toivoo ryhmästä pois putoava Yavanna!

Vierailija
28/39 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pahoittelut Yavanna :(( Mulla oli sama juttu viime kierrossa, että menkat alkoi aivan liian aikaisin ja sitä seuraava pettymys ja turhautuminen oli aivan valtava. Sitä tosiaan miettii, että mikä itsessä on vikana kun ei vaan tärppää ja kierrotkin heittelehtii miten sattuu, mutta onneksi uus kierto ja uus yritys lievittää sitä ahdistusta kuitenkin melko nopeasti. Kannattaa tosiaan kysyä noita Lugeja ens yritykseen, mulla niistä ei ole ollut mitään suurempia sivuvaikutuksia ja ainakin toistaiseksi on tuhrukin pysytellyt poissa. Itselläni oli jo pitkään ollut sellainen olo, että luteaalivaihe on luomukierroissa ihan liian lyhyt, joten jonkinlaista henkistäkin helpotusta koin kun lääkäri kirjoitti ton Lugereseptin. Mutta siis kovasti tsemppiä tästä takaiskusta toipumiseen ja hirmusti onnea uuteen yritykseen, hengessä olen mukana!

Kiitos Pumupukka tuosta Luge-kommentista! Olenkin tässä kuumeisesti miettinyt, että milloin mun sitten pitäis lopettaa niiden syöminen jos ne lykkää kuukautisten alkua (kun lääkäri ei sanonut lopettamisajankohdasta mitään), mutta ehkäpä odottelen vielä rauhassa että jospa se vuoto alkais niistä huolimatta normaalisti. Mun annostus on 1 x 200mg päivässä ja valitettavasti ei suun kautta nautittuna :) Ainut haittavaikutus noista onkin ollut se jatkuva valumisen tunne, joka jatkuu siis koko seuraavan päivän, vaikka yöllä nukkumaan mennessä laitan sen kuulan ja luulisi sen yön aikana sinne imeytyvän :)

(.) eli kp26 ja pp12 mennään eikä mitään uutta auringon alla. Rinnat on tosi kipeät (kuten aina yleensäkin) ja mahaa juili eilen tosi menkkamaisesti. Se huono olo ja alkava mahatauti onneksi kaikkosivat eli muuten olen ihan terveiden kirjoissa taas. Tätiä siis odotellaan vailla mitään toiveita, olen nyt psyykannut itseni niin että pettymys ei tällä kertaa veisi jalkoja alta. Myöskään negaa en halua testata, koska siitä aiheutuu mulle väistämättä niin ankea ja masentunut olo, että en sitä missään nimessä halua jos sen suinkin voin välttää.

Mitenkäs muut piinailijat, joko teillä on testipäivä mietittynä? Hirmuna tsemppiä kaikille ja toivotaan, että se plussajuna kävisi tämän pinon kautta ja pysähtyisi mahdollisimman monen kohdalle! Mukavaa päivänjatkoa toivottelee

EE

Vierailija
29/39 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudonneisiin.Vuoto antoi odotella itseään, välillä taas toivo heräsi (minulla oli hirveet menkkakivut silloinkin kun tulin raskaaksi,josta km vko 13..) mutta eilen sitten alkoi vuoto kun uskaltauduin ottaa särkylääkkeen,maha oli tosi turvottava ja oli ihan menkkaolo,ja särkylääke rentoutti heti niin että vuoto alkoi.Soitin tänään polille mutta pitää iltapäivällä soitella uudestaan.Varmaan samalla kaavalla mennään,clomit ja inssi. EN tiiä määrätäänkö mulle jotain kiinnittämisen tukemiseen piikkejä tms onko ees sellasia olemassa ;) En käynyt kuitenkaan ihan maan alla koska tiesinhän jo ettei tästä mitään tule,raskaus on niin kaukainen asia mulle kun kaikki mahikset on niin täydelliset eikä mitään oo tapahtunu neljään vuoteen että sellasta.Tuletko YAvanna marraskuisiin?VAi miten teillä jatkuu..Tsemppiä teille muille vielä junassa oleville, toivotaan että ainakin joku jatkaisi plussajunassa ja tulisi meille taas veturiksi...Ride

Ai niin ,meillä siis edessä kolmas inssi,onko teillä mitään tietoa montaki inssiä yleisellä tehään ennen ivf siirtymistä? Toisaalta haluaisin näitä insseja kokeilla ensin (huomattavasti halvempi)mutta toisaalta ivf:ssä olisi paremmat mahikset ja huomattais hedelmöittyykö munasolut vai onko siinä vaiheessa joku häikkä..

Vierailija
30/39 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Ride83: nähdään marraskuisissa. Soitin muutama tunti sitten klinikalle ja toinen inssikierto lähtee käyntiin vanhan kaavan mukaan. Pistän puregonia perjantaista eteenpäin 6 päivää 50 IU / päivä. Keskiviikkona on ultra. Jos munikset ovat kasvaneet hyvin (kuten viime kerralla) niin viimeinen piikitys jäänee tekemättä. Pregnyl-irrotus, jonka jälkeen inssi ilmeisesti jo perjantaina kp 12 kuten viimeksikin. Saa nähdä. Tämä on minun kolmas puregon+pregnyt-kiertoni ja hyvin ovat tekpineet munasoluihin. Lääkäri sanoi viime kerralla että meille tehtäisiin vain kaksi inssiä ja jos ne eivät onnistu niin edetään suoraan kovempiin hoitoihin. Miehen simpat ovat sitä luokkaa että raskautumisessa ei pitäisi olla ongelmia. Silti mitään ei tapahdu!! Saa nyt nähdä mitä edellinen lyhyt kierto tuo uutta tähän seuraavaan eli saanko luget vai en. Mutta mutta... marraskuisiin siis.

Toivottavasti ollaan ainoat putoajat Ride83:n kanssa ja muut saisivat jatkaa tuolla plussanneiden puolella... tsemppiä! bd

Vierailija
31/39 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää, että teillä ei onnistanut! Lohtuhaleja ja voimia seuraavaan inssiin molemmille!!

Tällä pp9 eikä mitään uutta. Vessa alkaa olee aika pelottava paikka, pelkään koko ajan että nyt se tuhru on varmaan alkanut, mutta ei vielä mitään. Jos kuukautiset ovat alkaakseen, niin sunnuntaina sitten alkavat - siihen on vielä niin monta päivää...!

Vierailija
32/39 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään kp 28 ja pp 14 testasin sen tuttua tutumman negan :( Kyllähän sen olisi jo nyt pitänyt näkyä jos tärppi olisi käynyt, eli nyt vain lopettelen luget ja alan odottelemaan tätiä kylään. Harmillista, mutta näinhän tää menee. Pumpukalle on kuitenkin peukut ja varpaat pystyssä, että teille vihdoin se plussa pamahtaisi!! Pidähän meidät ajantasalla, samoin myös Hanna, joka myöskin vielä varmaan piinailee?!

EE

Vierailija
33/39 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täti sit osaa olla inhottava, Yavannalle, Ridelleja EmmaEmilialle pahoittelut tädistä. Toivottavasti pääsette uusimaan pian inssin.

Tänään kp22/26-28 ja pp9 ja hätähousuna tein testin joka tietenkin oli nega. Kyllähän mä sen tiesin, tuli jo aikaisemmin sellainen tunne et oon 100% varma ettei ole vieläkään tärpännyt. Enkä usko ettäses iitä enää voi plussaksi muuttua. Seuraavaa inssiä pystytään yrittää vasta ens vuoden puolella, mutta toivottavasti heti tammikuussa.

Jospa löytyisi edes yksi jolla olisi parempaa onnea matkassa :)

Vierailija
34/39 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luen, olen huhtikuun inssiläisiä. Ei kannata noin aikaisin testata, itse testasin pp 13 negan, pp 14 haamun ja vasta pp 16 täysin selvän plussan. Älä siis ihmeessä heitä kirvestä kaivoon.

Vierailija
35/39 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, että sullakin sitten vuoto alko! Pahoitteluni ja voimahaleja (((())))! Mites meinaatte jatkaa?

Hanna: Oli aivan liian aikasta testata - kyllä se plussa sieltä vielä voi hyvinkin tulla!!!

Täällä oireita on alkanut taas löytyy ja ärsyttää kun sitä sitten taas kerää turhaa toivoa - eihän voi olla niin onnellisesti että MINÄ olisin raskaana! Vatsassa on ollut menkkakipujen tuntua (mulla kivut on aina vaan ekana kp:nä), tosin musta toisaalta tuntuu, että on saattanut samanaikainen selkäkipu säteillä vatsankin puolelle... Nännit ovat myös tulleet aroiksi, mutta on ne muulloinkin ennen menkkoja ja voipi myös johtua Lugeista (ja silti joka kerta mä ajattelen, että se varmaan on merkki raskaudesta - voi että sitä osaa olla tyhmä...).

Vierailija
36/39 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Pumpukan oireet ois nyt tosiaan niitä raskausoireita!! Millon meinasit testailla? Kyllä meistä jollekin se plussa tulee varmasti ja tekin oisitte sen tosiaan jo ansainneet.

Samoin on tietysti peukut pystyssä että Hannan nega kypsyisi vielä plussaksi tässä lähipäivinä! Itsekin tosiaan testasin eilen negaa ja lopetin myös Luget eilen, mutta täti ei vielä ole kurvannut pihaan. Toivottavasti ei vain kovin paljon venyisi tämä kierto ja pitkittäisi uuteen yritykseen pääsemistä.

Mukavaa viikonloppua! :)

Vierailija
37/39 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Ajattelin nakata viestini tännekin, kun tämä tuntuu olevan lokakuun inssiläisiä aktiivisempi pino. Eli en ole aiemmin osallistunut keskusteluun, mutta nyt viimeisten jännäilypäivien kuluessa etsiskelin netistä samassa tilanteessa olevien seuraa. Itsellä eka inssi tehtiin 30.10, joten pp 11 on menossa tänään. Kummasti se jännitys tässä vaan taas kerran kohoaa... Nännit ja rinnat kokonaisuudessaakin on ollu kipeät, mutta ilmeisesti se saattaa johtua noista piikitetyistä hormoneista. Tiestysti mielikuvitus saa vakuuttuneeksi siitä, että kyse on jostain ihan muusta... Mulla on ollu jonkin verran kipuja myös tuolla oikean muniksen seutuvilla. Onko teillä vastaavia kokemuksia? Ajattelin, että onkohan sekin vaan hormonien vaikutusta vai mitä? Menkkamaista kipua on myös ollut aiemmin tällä viikolla. Siis kovin aikaisin menkkojen alkua ajatellen. Vähän kummastuttaa. Raskaustestia pitäisi tehdä sitten 15. päivä, ellei siihen mennessä täti kurvaa kylään. Tuskallista odottaa vielä noin kauan.

Vierailija
38/39 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- niitä tarvitaan!! Tarvittaisiin myös jäitä hattuun, koska täällä aletaan leijailee jo aika korkealla pilvissä... Mä yritän pysyä maanpinnalla, mutta en vaan voi... Menkkakivut vaan jatkuvat ja nyt ei enää selkäkään oo oikeestaan kipee, joten eivät vatsakivut johtuneet siitä. Nännit on tosi arat ja mikä tärkeintä - valkovuoto on aivan valkoista/kirkasta ja yleensä tässä vaiheessa jo alkaa ainakin näkyä merkkejä tuhrusta... Mutta, mutta, sitä vartenhan mulla on nyt Luget, ettei tuota tuhrua tulis eli todennäkösesti vaan johtuu siitä eikä pitäs ollenkaan ajatella, että se olis merkki raskaudesta... Niin, siitä testaamisesta - jos ei maanantaina vielä oo menkat alkaneet, niin testaan silloin (pp14), mulla on kuitenkin olleet tosi säännölliset nää clomi-kierrot.

Oletkos ajatellut EmmaEmilia sitä, että jos sun plussa ei vaan näkynyt testissä? Mun kaksi siskoa molemmat testasivat useemman kerran, eivätkä saaneet plussaa testiin, mutta kun menkat ei kuitenkaan alkaneet, niin menivät neuvolaan testiin ja olivat molemmat raskaana ja kaikki oli hyvin! En halua mitenkään elätellä turhia toiveita, mutta voihan tuokin kuitenkin olla mahdollista (ja todella toivon, että niin olisikin asia ja parin päivän (?) päästä testaisit plussan!!!!)!

Tervehdys Tassuttelija tännekin pinoon!!

Joudun pitää nyt viikonlopun palstataukoa (en ainakaan pääse kirjottelemaan), joten toivottelen oikein hyvää viikonloppua teille (ja yritän kestää teistä erossa...)!

Vierailija
39/39 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luget loppuivat eilen ja kyllä on pelottanut käydä vessassa...! Toistaseks kuitenkin vain runsaasti valkovuotoa, eikä tuhrusta tai verestä tietoakaan! Alavatsassa on edelleen ollut hieman kipuja ja rinnat on aika arat. Oli kiva, kun menkat eivät pilanneet isänpäivää - nyt vaan sitten jännitetään niin pirusti! Kuten aikasemmin mainitsin, niin huomenna meinaan testata jos ei menkat ala (vaikka jotenkin pessimistisesti ajattelen, etten ehdi testaamaan ennen vuodon alkua...). Pelottaa kyllä tuo testaaminenkin - jos sieltä ei plussaa tulekaan... Kaikista peloista ja pessimismistä huolimatta tuntuu, että nyt voisin olla raskaana ja pettymys on todella suuri, jos niin ei olekaan!

Täällä ei taida olla jäljellä kuin Hanna (oletko vielä mukana??) ja Tassuttelija - ajattelin, että jos Hannakin siirtyisi tuonne lokakuun inssiläisten pinoon, niin ei minun ja Tassuttelijan tarvitsisi kirjoitella kahteen pinoon! Nähdäänkö siis siellä?