Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi on parempaa kuin perinteinen

matkustaja
25.08.2022 |

Itse ihastuin vaimoni antamaan suuseksiin ja sitä hyvää riittää joka päivä. Aamulla, illalla ja välillä keskellä päivääkin.
Vaimokin tuntuu addiktoituneen sen antamiseen, kun hän saa olla kapteeni ja minä huohottava matkustaja.

Mitä muut tuumaa, kumpi on parempaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä saada suuseksiä. Se on niin paljon intiimimpää. Vaimolla sen verran pieni suu että hampaat joskus tekevät pahaa, joten olen pyytänyt että nuolee ja suukottelee. Parasta on kun nuolee terskan alaosaa ja samalla runkkaa juuresta. Hän kuulemma tykkää tuntea kädessään miten kovana kaluni on juuri ennen laukeamista.

Vierailija
2/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikäluokalle se lie intiimeistä intiimimpää, jos ei suorastaan älyttömän intiimiä.

Kun ei vaimo innostunut perinteisestä, niin kysyin, voisiko hän tehdä sen käsin. Seksiin pidättyvästi suhtautunut puolisoni nappasi sen suuhunsa ja sitten minua vietiin. 

Hänestä asia on mitä luonnollisin. 

Juu, noista hampaista voi varoittaa ja sormukset "siinä" kädessä on syytä ottaa pois, ettei satu.

ps joka kerta on erillainen, eikä tarvitse kuin maata paikallaan ja nauttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä naisesta. Osan kanssa perinteinen seksi on todella nautinnollista ja osan kanssa suuseksi. Ideaalitilanteessa molemmat ovat samassa paketissa.

Vierailija
4/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä naisesta. Osan kanssa perinteinen seksi on todella nautinnollista ja osan kanssa suuseksi. Ideaalitilanteessa molemmat ovat samassa paketissa.

Tässä ei taas sitten puhuta naisesta mitään. Nainen voi ja saa nauttia ihan yhtälailla suuseksistä enemmän, ja varmaan moni nauttiikin, koska siinä yleensä takuuvarma orgasmi.

Vierailija
5/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten heräsin!

Vierailija
6/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamuksesta pyytämåttä ja yllättäen suuhun ja nieleminen kyllä järjettömän kiihottavaa,

Vierailija
7/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei taas sitten puhuta naisesta mitään. Nainen voi ja saa nauttia ihan yhtälailla suuseksistä enemmän, ja varmaan moni nauttiikin, koska siinä yleensä takuuvarma orgasmi.

Ei puhuttu, eikä aina tarvitse. Muutenkin on tosi hölmöä puhua muiden mieltymyksistä, että muka tietäisi miltä muista tuntuu. Siksi en puhunut naisista, enkä muista miehistä, vaan omista mieltymyksistäni. Yleensä ja takuuvarma on vähän ristiriidassa. Kaikki naiset ei halua vastaanottaa suuseksiä. Hyvä jos sinä saat ja nyt on puhuttu myös sinusta.

Vierailija
8/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset annatte suuseksiä? Onko se kädellä varressa kiinni vätystellen vain oikein kunnolla miestä miellyttäen syvälle ja kuolaa purskuten? 

Vierailija
9/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään nuo iänikuiset 'naiset-eivät-ikinä-saa-mitään' puupäät tyhjine kommentteineen nyt sivuun tästä ja keskitytään tuohon aloituskommenttin.

Meillä seksijutut luistaa (pardon my pun) ja on kaikenlaista. Sitten on noita päiviä, kun vuorostani minä olen täpinöissäni ja vaimo on jo tyytyväinen oloonsa. On ehkä yksi vaikeimmista päästöksistä aina ja ikuisesti tuo, kumpi parempi. Meillä on niin, että rouva tykkää suuseksin antamisesta ja tekee sitä pieteetillä - tuntuu taivaalliselta ja hän nauttii kun saa minut nauttimaan olostaan. Siinä kun kuitenkin lähes aina käy niin, että hän kiihottuu siinä samalla ja kun vähän tykkään hipelöidä samalla niin se kostunut pillu rupeaa houkuttamaan yhtä lailla. Lähes pään räjäyttävää, kun joutuu siinä pohtimaan että antaako mennä loppukiri suuhun rouvan kuiskiessa 'anna rakas tulla vaan kaikki' vai kääntääkö hänet siinä kontalleen ja naida takaapäin loppuun. Kamala asia miehelle :)   Useimmiten päättyy siihen jälkimmäiseen, mutta on se välillä taivaaaaaaallista antaa mennä kuumaan, pehmeään suuhunkin. 

Vierailija
10/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kundipari ja suuseksi sopii erittäinkin meille kun emme ole anaalipanoheppuja.

Vierailija
11/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kundipari ja suuseksi sopii erittäinkin meille kun emme ole anaalipanoheppuja.

Hyvä niin. Saanko heterona ja anaaliseksiäkin harrastavana kysyä, onko tuossa luokittelu vai kukin saa tehdä mistä pitää vahingoittamatta muita -asenne?

Vierailija
12/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Saanko heterona ja anaaliseksiäkin harrastavana kysyä, onko tuossa luokittelu vai kukin saa tehdä mistä pitää vahingoittamatta muita -asenne?

Emme harrasta anaalia koska kummastakaan ei tuntunut yhtään hyvältä olla kohteena, aktiiviosapuolina kylläkin.

Vierailija
13/14 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi naisena on kyllä ihan parasta. Mieheni osaa homman, ei mitään pientä ja haparoivaa vaan osaa lukea minua ja lähestyvää orgasmia ja muuttaa rytmiä sen mukaan. On huonojakin kokemuksia, mutta mieheni on nuorempana ollut jonkun kokeneen ja vanhemman naisen opissa kuulemma. Että kiitos vaan hänelle, saan nauttia nyt harjoittelun hedelmistä :)

Vierailija
14/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta ss on ok to the end mut noin 3..5 peräkkäisen kerran jälkeen kyl haluu pimppaan laueta jo. Eli 2vk pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi